וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן - יוון: הזדמנות אחרונה במאבק העלייה

שתי המפסידות של המחזור הראשון בבית ג' נלחמות על הסיכוי לתפוס את הכרטיס לשמינית הגמר (ו', 1:00, ערוץ 1 ו-HD). הונדה: "אסור לנו לתת ליריבה יותר מדי כבוד"

מחזור 2מחצית20/06/2014
יפן
    0
      יוון

      טריוויה

      * המפגש היחיד בין השתיים נערך בגביע הקונפדרציות בגרמניה ב-2005, כשיפן ניצחה 0:1 את יוון, אלופת אירופה דאז, משער של מסאשי אוגורו.

      * יאסוהיטו אנדו הוא השחקן היחיד משתי הנבחרות ששרד בסגל של קבוצתו מאותו משחק.

      * גם בארבעת הופעותיה הקודמות של יפן במונדיאל משחקה השני היה מול יריבה אירופית. התוצאות של הסמוראים עד כה: 1:0 לקרואטיה ב-1998, 0:1 על רוסיה ב-2002, 0:0 עם קרואטיה ב-2006 ו-1:0 להולנד ב-2010.

      * קייסוקה הונדה היה מעורב בכיבוש (3) או בישול (1) ב-4 מתוך 5 השערים האחרונים של יפן במונדיאלים, והוא מלך השערים של נבחרתו בגביע העולמי.

      * משחקה היחיד של יוון במונדיאל מול יריבה אסיאתית היה הפסד 2:0 לדרום קוריאה במשחק הפתיחה שלה ב-2010.

      * בסך הכל ליוון עדיין יש ניצחון בודד במונדיאלים, לעומת שישה הפסדים. בשבעת משחקיהם בגביע העולמי הם מעולם לא שמרו על רשת נקייה, וכבשו רק פעם אחת, בניצחון 1:2 על ניגריה.

      * באותם משחקים ספגו היוונים ממוצע של 2.6 שערים למשחק, הנתון הגבוה ביותר מבין 32 הנבחרות במונדיאל הנוכחי.

      שחקן נבחרת יוון פנאיוטיס קונה מול נבחרת קולומביה. GettyImages
      צ'אנס אחרון/GettyImages

      מפתחות והכנות

      יפן

      היפנים פתחו נהדר את המונדיאל הנוכחי, כששער אדיר של קייסוקה הונדה נתן להם יתרון מוקדם מול חוף השנהב, אבל אחרי כניסתו של דידייה דרוגבה במחצית השנייה הגיע המהפך בדרך להפסד 2:1. כעת אם הנבחרת של אלברטו זאקרוני רוצה לשחזר את ההעפלה לשמינית הגמר מ-2010, היא יודעת שעליה לנצח את יוון, מכיוון שבמחזור הסיום מחכה לה מפגש קשה מול קולומביה. המאמן האיטלקי הודה בסיום שהתאכזב מחוסר האגרסיביות של שחקניו, והכוכב הונדה אמר לקראת המשחק: "לא הופתעתי שהפסדנו, אבל הופתעתי מכך שהפסדנו כי לא הצלחנו לנצל את היתרונות שלנו. נתנו לחלק הקדמי של היריבה יותר מדי כבוד והיינו חלשים מנטלית. זה לא משהו שאי אפשר לתקן, ועם עוד קצת אמונה נוכל לשנות את המצב ולהעפיל לשלב הבא".

      sheen-shitof

      עם הנחה בלעדית

      השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

      בשיתוף HairMax
      קייסוקה הונדה שחקן נבחרת יפן. GettyImages
      "היינו חלשים מנטלית". קייסוקה הונדה/GettyImages

      יוון

      ביוון כבר רגילים לספוג חבטות במונדיאל, וגם הטורניר הנוכחי התחיל ברגל שמאל עבורם, עם תבוסה 3:0 לקולומביה. הקבוצה של פרננדו סנטוס ספגה כבר בדקה השישית ולא הצליחה לעמוד בקצב של הדרום אמריקאים. קוסטאס מיטרוגלו, שעלה מהספסל במשחק הקודם, עשוי לקבל הפעם מקום בהרכב, וחברו להתקפה יורגוס סמאראס הצהיר: "אני יודע מה כולם ציפו מאיתנו - לעמוד עם 11 שחקנים מאחורי הכדור, להתמקד רק בהגנה ולנסות לשמור על שער נקי. אבל כולם ראו נבחרת שאוהבת לתקוף, שמניעה כדור היטב ומנסה ליצור מצבים. עלינו מול קולומביה במטרה לנצח, והפילוסופיה הזו לא תשתנה. אנחנו רק מקווים להשיג תוצאה טובה יותר, כי מבחינתנו זה כבר משחק שחובה לנצח".

      דימיטריס סלפינגידיס שחקן נבחרת יוון. AP
      חייבים להוכיח. דימיטריס סלפינגידיס/AP

      יעמוד למבחן

      דימיטריס סלפינגידיס - יוון

      חברו של ביבראס נאתכו בפאוק סלוניקי איכזב מול קולומביה ואף כיכב בנבחרת המאכזבים של המחזור הראשון בתקשורת המקומית. אם ישמור על מקומו בהרכב של פרננדו סנטוס, הוא יידרש להציג הרבה יותר מהיכולות המשובחות שלו, כדי שהיומרנות ההתקפית של היוונים לא תישאר פעם נוספת רק על הנייר.

      הרכבי הקבוצות

      אצטדיון: ארנה דאס דונאס, נאטאל
      קהל: 40000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully