וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסנטה דל בוסקה שוקל להתפטר, בהתאחדות רוצים שיישאר

מאמן אלופת העולם היוצאת זוכה לגיבוי, ראמוס: "הוא ראוי למלוא הכבוד". קוסטה: "כמובן שאני רוצה להמשיך בנבחרת ספרד"

עריכת וידאו: מתן חדד

נבחרת ספרד עדיין מנסה להתאושש מהסטירה שחטפה אמש (רביעי), כשהפסידה 2:0 לצ'ילה ואיבדה סיכוי להעפיל לשמינית הגמר. אלופת העולם הגאה רצתה להחזיר את הכבוד אחרי התבוסה 5:1 להולנד במשחקה הראשון במונדיאל, אבל נראתה אבודה מהרגע הראשון, וראתה את הצ'יליאנים הנלהבים מנצלים זאת כדי לדהור לניצחון שהפך את הספרדים לאלופי העולם לשעבר עוד לפני משחקם השלישי בטורניר. כעת מחכים ללה רוחה חמישה ימים עד המשחק חסר החשיבות מול אוסטרליה, ובמחנה הספרדי בקוריטיבה כבר עוסקים בעתיד הנבחרת שירדה בבת אחת מגדולתה.

השאלה המעניינת ביותר על הפרק נוגעת לויסנטה דל בוסקה. המאמן המעוטר מחזיק בחוזה שיסתיים רק אחרי יורו 2016, אבל לא מעט דיווחים טוענים שהוא שוקל ברצינות האם להגיש את התפטרותו. ב-'אס' נטען שיושב ראש ההתאחדות לכדורגל אנחל מריה וילאר רוצה לראות את המאמן בן ה-63 נשאר, והוא יסכים להעניק לו גיבוי בעקבות הכישלון בברזיל אם יחליט להמשיך לקדנציה נוספת.

מאמן נבחרת ספרד, ויסנטה דל בוסקה. רויטרס
יישאר לעוד קדנציה? ויסנטה דל בוסקה/רויטרס

סרחיו ראמוס, ששמר על מקומו בהרכב אמש בשעה שחברו למרכז ההגנה ג'רארד פיקה סופסל על ידי דל בוסקה, הצהיר: "ויסנטה דל בוסקה ראוי למלוא הכבוד. נהיה יחד איתו בכל החלטה בה הוא יבחר. אני לא רוצה לומר שמדובר בסופו של עידן, כי זו אותה נבחרת שזכתה ביורו ובמונדיאל. עשינו היסטוריה עבור המדינה שלנו, ואסור לשכוח את זה".

בתקשורת הספרדית מטילים ספק גם בהמשך דרכו של דייגו קוסטה, שקיבל את מלוא הקרדיט ממאמנו והשיב בשתי הופעות חלשות. המתאזרח שספג שריקות בוז צורמות מהקהל הברזילאי בעקבות החלטתו להעדיף את נבחרת ספרד על פני מולדתו ברזיל פסל על הסף את האפשרות שמדובר בסוף דרכו במדים הלאומיים בגיל 25 בלבד.

"כמובן שאני רוצה להמשיך לשחק בספרד", אמר קוסטה. "אני חולם להשיג איתה את אותן הצלחות שהנבחרת הזו השיגה בעבר. אנחנו מתנצלים על מה שקרה כאן, אבל החיים נמשכים. עכשיו צריך להמשיך לעבוד ולהרים את הראש. היו לנו שאיפות רבות, כי אף אחד לא מתעייף מלזכות בתארים. היה חסר לנו משהו, וזה לא היה איכות. האמת היא שצ'ילה היתה עדיפה עלינו מבחינה פיזית".

עוד באותו נושא

ספרד הפסידה 2:0 לצ'ילה ואיבדה סיכוי לעלות שלב

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ספרד, דייגו קוסטה. רויטרס
"אף אחד לא מתעייף מלזכות בתארים". דייגו קוסטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully