וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסנטה דל בוסקה לא יפוטר מנבחרת ספרד

למרות הדחה משפילה של אלופת העולם כבר אחרי שני משחקים, בהתאחדות הספרדית רוצים שהמאמן הוותיק ימשיך: "אם יש לך את המאמן הטוב ביותר, אין סיבה לשנות"

מאמן נבחרת ספרד, ויסנטה דל בוסקה. רויטרס
ימשיך למרות ההשפלה? דל בוסקה/רויטרס

הרבה שמועות היו סביב מעמדו של ויסנטה דל בוסקה לאחר שנבחרת ספרד איבדה את התואר שלה כאלופת העולם והודחה בצורה משפילה מהמונדיאל, אחרי תבוסה 5:1 להולנד והפסד 2:0 לצ'ילה. אלא שהיום (שישי), בהתאחדות הספרדית שיחררו הצהרת תמיכה במאמן והודיעו כי הם מעוניינים בהישארותו בנבחרת.

"מבחינת כל הדרגים בהתאחדות, דל בוסקה הוא עדיין האדם המתאים ביותר לאמן את הנבחרת. כולנו מאחוריו", אמר היום חורחה פרס, המנהל המקצועי של ההתאחדות הספרדית, "אם יש לנו את המאמן הטוב ביותר בסביבה, למה שנצטרך לשנות". פרס הוסיף שהוא עוד לא דיבר עם דל בוסקה מאז תחילת הטורניר: "אנחנו מעדיפים לתת לנבחרת קצת שקט. נדבר איתו בצורה רגועה יותר כשהם יחזרו למדריד".

"כשדל בוסקה חתם על החוזה, הוא אמר לי שאם תהיה סיבה שבגללה נחשוב שהוא צריך לעזוב, הוא יעזוב. אבל אנחנו רוצים שישאר", אמר פרס בנוגע לעתיד המאמן, "הוא לא יושפע מהביקורת, אנחנו לא הולכים לפטר אותו. אם המשפחה שלו תצליח לשכנע אותו להתפטר, ננסה לשכנע אותו להישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully