וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד - אוסטרליה: להמתיק את הגלולה המרה

לה רוחה המאוכזבת לא רוצה לעזוב את ברזיל בבושת פנים ולקבוע שיא שלילי עם פרידה מהתואר ללא נקודות. אלונסו, וייה וצ'אבי עם הופעת פרידה מהנבחרת? (ב', 19:00, ערוץ 2)

מחזור 3מחצית23/06/2014
אוסטרליה
    0
      ספרד

      טריוויה

      * יהיה זה המפגש הראשון אי פעם בין שתי הנבחרות.

      * יהיה זה המפגש הראשון של נבחרת ספרד מול נבחרת מאוקיאניה במונדיאל.

      * אוסטרליה ניצחה רק באחד מתוך שבעת משחקיה האחרונים במונדיאל מול יריבות אירופיות. הניצחון האחרון: מול סרביה ב-2010 (1:2).

      * אוסטרליה זקוקה לנקודה כדי לסיים מעל ספרד בבית.

      * לה רוחה כבר שברה כמעט כל שיא שלילי במונדיאל הזה, אבל מחר, אם תפסיד, היא יכולה לקבוע שפל חדש. הספרדים מעולם לא הפסידו את שלושת משחקיהם בשלב הבתים במונדיאל.

      * יותר מזה: אף אלופה לאורך ההיסטוריה לא נפרדה מהתואר מבלי שהשיגה ולו נקודה אחת. אם ספרד תפסיד, היא תהיה הראשונה לעשות זאת.

      * ספרד ספגה עד כה בטורניר שבעה שערים, אחד יותר ממה שהיא ספגה לאורך כל מונדיאל 2010, בו גם זכתה.

      * דייגו קוסטה יקבל הזדמנות אחרונה בהחלט לתקן במעט את הרושם הרע שהותיר בטורניר. עד כה, ב-126 דקות על הדשא הוא לא בעט כדור אחד למסגרת ובסך הכל בעט חמישה פעמים לשער.

      מאמן נבחרת ספרד ויסנטה דל בוסקה לצד דייגו קוסטה. GettyImages
      מאזן עלוב. דייגו קוסטה עם דל בוסקה/GettyImages

      מפתחות והכנות

      ספרד:

      אם זה היה תלוי בה, ספרד כבר מזמן הייתה על המטוס בדרך חזרה למולדת. ההדחה הכואבת של לה רוחה נקבעה כבר לאחר ההפסד לצ'ילה, והם רק מייחלים לכך שמפח הנפש לא יהיה גדול יותר. בספרד כבר מריחים סוף עידן, ויודעים שזה עשוי להיות משחקו האחרון של ויסנטה דה בוסקה כמאמן הנבחרת. המאמן כינס ביממה האחרונה מסיבת עיתונאים אך לא הודיע עדיין על עזיבתו את התפקיד. בינתיים, באימון לקראת המשחק הוא הספיק לרשום תקרית עם ססק פברגאס, שתוכנן לפתוח בהרכב אך הודח כשהמצלמות מתעדות את המתרחש. מי שיתפוס את מקומו בהרכב של ספרד אמור להיות צ'אבי אלונסו, שהיה אולי הסנונית הראשונה כשהודיע על פרישה מהנבחרת בתום הטורניר. הקשר ירשום הופעה אחרונה במדי לה רוחה.

      גם צ'אבי ודויד וייה צפויים להודיע על פרישה מהנבחרת, ואמורים לקבל דקות אחרונות, אלא שהם יעלו ככל הנראה מהספסל. לא מעט שחקני ספסל יקבלו הזדמנות להראות מעט מיכולתם בגארבג' טיים. פפה ריינה צפוי לתפוס את מקומו של איקר קסיאס בין הקורות, כשגם חואנפראן, קוקה, חואן מאטה וסנטי קאסורלה יהיו ב-11. דייגו קוסטה המאכזב יפתח וייפרד לשלום מברזיל העוינת בתקווה לתקן במעט את הרושם הרע שהותיר בטורניר עד כה.

      עוד באותו נושא

      צפו: דל בוסקה מסלק את ססק פברגאס מאימון ספרד

      לכתבה המלאה
      צ'אבי, נבחרת ספרד. GettyImages
      נפרד מהמדים הלאומיים? צ'אבי/GettyImages

      אוסטרליה:

      הסוקרוז הציגו ניצוצות של כדורגל מצוין בשני המשחקים, אך למרבה הצער יודחו בוודאות מהטורניר. הם רוצים להיפרד מברזיל לפחות עם נקודה, אך ייאלצו לעשות זאת ללא הכוכב הגדול ומי שאחראי לשער המונדיאל עד כה - טים קייהיל - שצבר כרטיסים צהובים ויישב בחוץ. לעומתו ריאן מקגואן, שבישל לקייהיל את השער בכדור ארוך מדוד ומרשים, יהיה בהרכב האוסטרלי, יחד עם מרבית השחקנים שפתחו בהפסד להולנד. אדם טגארט יתפוס את מקומו של טים קייהיל. גם טומי אור בהרכב.

      קוקה, נבחרת ספרד. AP
      מקבל במה בגארבג' טיים. קוקה/AP

      יעמוד למבחן: קוקה (ספרד)

      בספרד הפנו אצבע מאשימה כלפי ויסנטה דה בוסקה על חוסר שילובו של הקשר המוכשר, הנחשב ליורשו של צ'אבי. הפעם קשר אתלטיקו המדובר מקבל הזדמנות בהרכב ורוצה להוכיח לדל בוסקה, או למי שלא יהיה המאמן בקמפיין הבא, שזה אכן מקומו. רבות דובר על שילובו עם דייגו קוסטה, ועל התלות של החלוץ בו. עכשיו הגיע הזמן להראות אם הייתה אמת בדברים.

      הרכבי הקבוצות

      אצטדיון: ביישאדה, קוריטיבה
      קהל: 39375

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully