וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי עונה לואן חאל: "הוא טיפש, או רשע"

מאמן הולנד האשים שפיפ"א עוזרת לברזיל לבחור יריבה לשמינית הגמר, מאמן הסלסאו ענה בחריפות: "הלו"ז היה ידוע לכולם הרבה לפני הטורניר, אז עכשיו נזכרים להתלונן?"

פליפה סקולארי, אימון נבחרת ברזיל. Buda Mendes, GettyImages
יורה בחזרה. סקולארי/GettyImages, Buda Mendes

הערב (שני) ייצא לדרך המחזור האחרון בשלב הבתים של המונדיאל עם ההכרעות בבתים א' וב'. אלא שבניגוד לסדר הבתים, סדר המשחקים יהיה דווקא קודם בית ב' (בשעה 19:00) ורק לאחר מכן בית א' (בשעה 23:00), מה שהביא את מאמן נבחרת הולנד, לואי ואן חאל, להתלונן אמש.

ואן חאל טען שפיפ"א סידרה את המשחקים כך שברזיל, המארחת, תעלה אל כר הדשא לאחר שכבר תדע את הסדר הסופי של בית ב', ממנו עלו הולנד וצ'ילה. במקרה שיווצר הערב, הברזילאים למעשה יכולים לבחור לעצמם את היריבה מולה ירצו לשחק בשמינית הגמר.

אמש: ואן חאל האשים את "הטריקים של פיפ"א"

לואיס ואן חאל מאמן נבחרת הולנד. Christof Koepsel, GettyImages
בדרך למפגש עם ברזיל בשמינית הגמר? ואן חאל/GettyImages, Christof Koepsel

לאחר המתקפה של ואן חאל, שאמר ש"פיפ"א עושה טריקים כדי לעזור לברזיל", הגיע התגובה של מאמן הסלסאו, לואיז פליפה סקולארי, שתקף בחזרה: "אנחנו חושבים רק על ניצחון מול קמרון. חלק מהאנשים חושבים שאנחנו הולכים לבחור לעצמנו יריבה, אבל מי שאומר את זה הוא או טיפש, או רשע", אמר סקולארי, תוך שהוא אינו מזכיר את שמו של ואן חאל, אך מכוון את הדברים בבירור אליו.

פיליפאו הוסיף: "אם נפסיד, מי מבטיח לנו שנעלה בכלל? אנחנו חייבים להעפיל ולמען המטרה הזו נעלה למגרש. לא הייתה לנו יד בקביעת שעות המשחקים. אנחנו רק יודעים ששום דבר חוץ מניצחון לא יתקבל. חוץ מזה, לוח המשחקים היה ידוע לכולם הרבה לפני תחילת הטורניר, אז עכשיו נזכרים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully