וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה – אורוגוואי: קרב של להיות או לחדול ב"בית המוות"

שתי הנבחרות שהפסידו לקוסטה ריקה ייאבקו זו בזו על הכרטיס השני מבית ד'. פראנדלי מתכנן מהפכה ויעלה עם צ'ירו אימובילה לצד באלוטלי, הסלסטה ישמרו על ההרכב (ג', 19:00, ערוץ 2)

מחזור 3מחצית24/06/2014
איטליה
    0
      אורוגוואי

      טריוויה

      * למרות ההיסטוריה הארוכה של שתי הנבחרות בטורניר, הן נפגשו בעבר רק פעמיים במסגרת הגביע העולמי: ב-1970 הן נפרדו ב-0:0, וב-1990 איטליה ניצחה 0:2.

      * מה שמוביל אותנו לזה: אורוגוואי עדיין מחפש שער ראשון אי פעם וניצחון ראשון אי פעם על איטליה במסגרת המונדיאל.

      * שתי הנבחרות נפגשו תשע פעמים בהיסטוריה. המאזן: אורוגוואי עם שלושה ניצחונות, איטליה עם שניים וארבע משחקים הסתיימו בתיקו.

      * בארבעת משחקיה האחרונים בגביע העולמי בהם איטליה נקלעה לפיגור היא לא ניצחה. בשניים מתוכם היא סיימה בתיקו.

      * אם איטליה תפסיד זאת תהיה הפעם השנייה ברציפות שהיא לא עוברת את שלב הבתים בגביע העולמי. זה קרה לה פעמיים בעבר, בטורנירים בשנים 1950 ו-1954 ובטורנירים מ-1962 ו-1966.

      חלוץ נבחרת איטליה צ'ירו אימובילה (מרכז) עם מאמנו צ'זארה פראנדלי (ימין). AP
      פראנדלי ואימובילה ינסו להימנע מעוד כישלון כבר בשלב הבתים/AP

      מפתחות והכנות

      איטליה

      קרב של להיות או לחדול בבית ד'. אחרי הניצחון על אנגליה במחזור הראשון, ספגו האזורי את אחד ההפסדים המפתיעים בתולדות הגביע העולמי, כשנכנעו 1:0 לקוסטה ריקה הקטנה. ההפסד סיבך את האיטלקים ועתה הם בסכנת הדחה. אמנם תיקו יספיק לשחקניו של צ'זארה פראנדלי כדי לעלות לשמינית הגמר בזכות יחס שערים טוב יותר משל אורוגוואי, אבל ההגנה של איטליה לא מזכירה את ימי העבר ונוכח היכולת המופלאה של לואיס סוארס מול האנגלים ברור לאיטלקים שהם עלולים להפסיד ולסיים את דרכם.

      ההפסד לטיקוס גרם לפראנדלי לחולל מהפכה בהרכב הנבחרת, ודווקא לפני המשחק המפתיע הוא צפוי לפתוח במערך 3-5-2 ובהרכב שספק אם שיחק יחד בחודשים האחרונים. בהתקפה צפוי צ'ירו אימובילה לפתוח לצדו של מריו באלוטלי, בקישור עשוי מרקו וראטי לפתוח במקומו של טיאגו מוטה ומתיאה די שיליו ישחק בכנף, ובהגנה צפוי לאונרדו בונוצ'י לערוך הופעת בכורה בטורניר.

      sheen-shitof

      מאריכים את האקט

      כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

      בשיתוף "גברא"
      לאונרדו בונוצ'י. Claudio Villa, GettyImages
      יקבל את הצ'אנס לייצב את ההגנה. בונוצ'י/GettyImages, Claudio Villa

      אורוגוואי

      הסלסטה ספגו הפסד משפיל מקוסטה ריקה במחזור הפתיחה של הטורניר, אבל קיבלו רוח גבית מול אנגלים עם שובו של כוכבם לואיס סוארס, שהרשית צמד והעניק לה ניצחון. מבחינת אורגוואי המצב פשוט: כל תוצאה מלבד ניצחון תשלח אותה הביתה. אם לשפוט לפי היכולת והנחישות שהפגינו הסלסטה מול אנגליה, ונוכח הלחץ הרב בו שרויים האיטלקים, הרי שאורוגוואי יכולה לעשות את זה ולעלות ממקום השני של בית ד'.

      לואיס סוארס שחקן נבחרת אורוגוואי. AP
      אין שינויים ושוב הכול עליו. סוארס/AP

      יעמוד למבחן:

      לואיס סוארס (אורוגוואי)

      אורוגוואי חייבת ניצחון וזה אומר שהיא חייבת את חלוצה לואיס סוארס חד כמו במשחק נגד אנגליה, אז הגיע לשני מצבים והפך אותם לשני שערים. מול ההגנה האיטלקית המעט אטית, ונוכח העובדה שלאיטלקים מספיק תיקו, ברור שליכולת של החלוץ הנייד והזריז תהיה השפעה מכרעת על האופן שבו המשחק יתפתח.

      הרכבי הקבוצות

      אצטדיון: ארנה דאס דונאס, נאטאל
      קהל: 39706

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully