וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי

תאריך לידה: 12/8/1990

ליגות בהן השתתף מריו באלוטלי

תמונות של מריו באלוטלי

עוד תמונות של מריו באלוטלי

קבוצה: מילאן (איטליה)

קבוצה: ליברפול (אנגליה)

מריו באלוטלי הוא אחד השחקנים הכישרוניים, הצבעוניים והבעייתיים ביותר בכדורגל העולמי בעשור האחרון. הוא נולד בעיר פאלרמו, השוכנת בסיציליה, להורים שהיגרו לאיטליה מגאנה. בגיל צעיר עבר משפחתו לברשיה ואילו הוא הועבר לידי משפחה מאמצת, של איטלקים יהודים, משפחת באלוטלי, שכן הוריו לא היו יכולים לדאוג לו כראוי.

באלוטלי החל את הקריירה בלומצאנה ושם זכה להופעת בכורה, בליגה השלישית, בגיל 15 בלבד. במהרה הוא מצא את עצמו באינטר, לאחר שכשל במבחנים במחלקת הנוער של ברצלונה. במדי הנראזורי הוא הפך לכוכב עולמי, רשם שלוש אליפויות, זכייה אחת בגביע האיטלקי וזכייה תחת ז'וזה מוריניו בליגת האלופות ב-2010.

אלא שאופיו של באלוטלי, שנטה להסתבך לאורך הקריירה באינספור שערוריות ובעיות מחוץ למגרש, גרם לאינטר לוותר עליו והוא נרכש באוגוסט 2010 על ידי מנצ'סטר סיטי, שם התאחד עם מאמנו לשעבר רוברטו מאנצ'יני. עם הסיטיזנס זכה באלוטלי באליפות וגביע והשער הזכור ביותר שלו בקבוצה היה השער הראשון ב-1:6 הגדול באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד, אחריו חשף חולצה ועליה הכיתוב: "למה תמיד אני?".

בסופו של דבר, גם למנצ'סטר סיטי נמאס מהתנהגותו ובאלוטלי חזר למילאנו, הפעם לשורות מילאן, בינואר 2013. בקבוצתו החדשה הוא המשיך לכבוש ללא הרף, אולם מילאן סבלה מעונות לא טובות וגם באלוטלי לא היה חף מביקורות. בקיץ 2014 הוא עבר לליברפול.

כתבות בנושא מריו באלוטלי

עוד כתבות בנושא מריו באלוטלי
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully