וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזאר מונדיאל: חרקים על השדר, מחווה מרגשת לרונאלדו

הסיבה לתסרוקת המוזרה של רונאלדו, מדבקות שחקנים על רקדנית בביקיני, פאדיחה שכונתית לרוברטו מרטינז, קטילה נפלאה על ויין רוני. לקט ידיעות יומיות מהגביע העולמי

שחקן נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לא מתעסק רק בעצמו. רונאלדו/רויטרס

* כריסטיאנו רונאלדו הציג תספורת חדשה למשחק של פורטוגל מול ארה"ב, עם סימן זיג זג שמעטר את חלקו הימני של ראשו. בזמן שרבים לעגו לכדורגלן גם על העיצוב הלא מרשים וגם על ההתעסקות המוגזמת בשיערו - בספרד טוענים כי רונאלדו עשה את התספורת כמחווה לילד ספרדי חולה סרטן, אריק אורטיז קרוז, ששבה את לבו. הילד, בן עשרה חודשים, סובל ממחלה נדירה בראשו, ורונאלדו כבר הסכים בעבר לשלם עשרות מיליוני יורו עבור הניתוח שייאלץ לעבור. על פי הדיווח, התסרוקת היא בצורה של הצלקת של הילד.

* ככה זה כשמדווחים מאמצע הג'ונגל: ג'רמי שאאפ, שדר ESPN, העביר שידור לקראת המשחק של נבחרת ארה"ב מול פורטוגל ממנאוס, בלב האמזונס, כשלפתע החלו לטפס עליו שתי ציקדות ענקיות - אחת על הכתף, והשנייה על המיקרופון. האמת, הוא הצליח לשמור על קור רוח די מרשים.

* ביקורת משעשעת על ויין רוני באנגליה: מסעדה במנצ'סטר החלה לשווק סנדוויץ' המבורגר חדש שלועג ליכולת של חלוץ הנבחרת - "המנה המיוחדת של היום: רוני בורגר, ב-18 ליש"ט, יבש, לא מיוחד, יקר מדי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* כל מילה מיותרת: אולפן Kick TV הברזילאי מציג: מגישה שעטופה במדבקות שחקנים במונדיאל, מול קהל נלהב. אין ספק, טלוויזיה איכותית.

* מתברר שריהאנה, זמרת הפופ אולי המצליחה בעולם, היא חולת כדורגל. בימים האחרונים ריהאנה לא מפסיקה לצייץ בטוויטר מסרים על ההתלהבות שלה מהמשחקים, חשפה את ההערצה שלה למירוסלב קלוזה (פרסמה עמו תמונה, ואחרי השיא שלו כתבה My nigga Klose), אתמול בסיום המשחק של ארה"ב היא כתבה ש"זו הפעם הראשונה שאני נושמת ב-95 דקות", והודתה: "תודה לך רונאלדו על הבישול המדהים!!!".

ריהאנה עם כפכפים של הגביע העולמי. (מתוך הטוויטר של ריהאנה), צילום מסך
כפות הרגליים של ריהאנה/צילום מסך, (מתוך הטוויטר של ריהאנה)

* צפו בשדר הטלוויזיה הצרפתית סמעיל בועבדאלה חוגג את הניצחון של אלג'יריה, 2:4 על דרום קוריאה, בריקוד נלהב לעיניהם המשתאות של סוני אנדרסון ואליה באופ.

* פאדיחה לרוברטו מרטינז: מאמן אברטון עומד לאבד את האקרדיטציה שלו למשחקי המונדיאל, אחרי שנתן את אישור הכניסה שלו לאדם אחר. מרטינז, שמפרשן עבור ESPN, נתן לחבר שלו את האקרדיטציה לפני אימון הולנד. המאבטח הבחין בזה, וכעת מרטינז עשוי לאבד את האקרדיטציה שלו בתקרית מביכה.

רוברטו מרטינז, מאמן אברטון. GettyImages
קח, כנס, יהיה בסדר. מרטינז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully