וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: "אנחנו צריכים כאן גברים, לא מדבקות פאניני"

שמח במחנה האיטלקי אחרי ההדחה: דה רוסי עקץ את באלוטלי, פראנדלי: "הקהל לא תמך בנו". מאנצ'יני המועמד המוביל להחליפו

ביום שאחרי עוד הדחה מביכה בשלב הבתים של המונדיאל, באיטליה כבר עוסקים בעיקר בזהות המאמן הבא של הנבחרת. צ'זארה פראנדלי לקח אחריות אחרי ההפסד 1:0 לאורוגוואי ששלח את האזורי הביתה, ולמרות שחתם רק בחודש שעבר על חוזה לשנתיים נוספות כמאמן הלאומי, הוא התפטר בעקבות הכישלון והחל גל של שמועות לגבי זהות מחליפו.

רוברטו מאנצ'יני מאמן גלאטסראיי. Claudio Villa, רויטרס
היורש? רוברטו מאנצ'יני/רויטרס, Claudio Villa

על פי התקשורת האיטלקית, המועמד המוביל לרשת את פראנדלי הוא רוברטו מאנצ'יני. אלוף אנגליה עם מנצ'סטר סיטי ואלוף איטליה עם אינטר עזב הקיץ את גלאטסראיי בעקבות מחלוקת עם ההנהלה, והוא הביע נכונות לקחת על עצמו את הג'וב היוקרתי. בהתאחדות האיטלקית היו רוצים למנות שמות גדולים כמו קרלו אנצ'לוטי ואנטוניו קונטה, אך ההערכות הן שהם לא יעזבו את ריאל מדריד ויובנטוס, ובין המועמדים הנוספים לתפקיד נמצאים מסמיליאנו אלגרי, לוצ'יאנו ספאלטי ואלברטו זאקרוני.

במסיבת העיתונאים האחרונה שלו כמאמן איטליה שלח פראנדלי לא מעט חיצי ביקורת ואמר: "היינו צריכים את העזרה של כולם ואת התשוקה לפתוח דף חדש, שתתחיל בפרויקט החל ממחלקות הנוער. בנוסף צריך להיות שיתוף פעולה טוב יותר מצד המועדונים ויותר אהבה כלפי הנבחרת. היינו אחת הנבחרות הבודדות בטורניר הזה שהגיעה לברזיל ללא התמיכה של האוהדים שלה, ואנחנו מרגישים שאנחנו תמיד צריכים לכבוש את ליבם מחדש, משחק אחרי משחק. כשיצאנו למונדיאל הרגשנו בושה, כי ספגנו עלבונות והאשמות. איבדנו את רגש הפטריוטיות שלנו, כששמענו ששורקים בוז להמנון שלנו לפני משחקים. אנחנו חייבים לחזור וללמד ערכי ספורט אמיתיים במחלקות הנוער".

מאמן נבחרת איטליה צ'זארה פראנדלי לצד אנדראה פירלו. GettyImages
"חייבים לחזור ללמד ערכי ספורט אמיתיים". פראנדלי/GettyImages

על הכישלון המקצועי של האזורי תחתיו אמר המאמן: "אם לא כבשנו שערים, המשמעות היא שהיה לנו מגבלות מבניות מסוימות. האחריות היא שלי, עם הבחירות שלי, הטקטיקות שלי והחילופים שלי. הפרויקט הטכני לא עבד, ולכן אני לוקח את האחריות על זה. מבחינתי איבדנו את המונדיאל הזה בהפסד לקוסטה ריקה. כשפיגרנו עברתי למערך של ארבעה חלוצים, אבל עדיין לא יצרנו מצבי הבקעה. במצבים כאלה, צריך גם פיזיות ולא רק איכות. מבחינת כושר גופני, ידענו שיהיה לנו קשה למצוא חדות דומה ליריבות מדרום ומרכז אמריקה. אורוגוואי וקוסטה ריקה היו מהירות יותר והגיעו ראשונות לכל כדור. התכנית שלנו עבדה מול אנגליה, אבל לא מול שתיהן".

מבין השחקנים מי שסומן כמובן כאחראי הראשי לכישלון היה מריו באלוטלי. החלוץ המתוסבך שסחב את איטליה לגמר היורו לפני שנתיים אומנם פתח את הטורניר היטב עם שער ניצחון מול אנגליה, אבל בשני המשחקים הבאים הוא איכזב, ואתמול אף הוחלף במחצית בשל החשש של פראנדלי שיקבל כרטיס צהוב שני. העיתונאים האיטלקים דיווחו שבזמן שהשחקנים חיכו בחדר ההלבשה לסיום מסיבת העיתונאים של פרנאדלי, באלוטלי חיכה להם לבדו באוטובוס של הנבחרת.

עוד באותו נושא

פראנדלי התפטר, קייליני: "פיפ"א מאפשרת לסוארס לנשוך"

לכתבה המלאה
אלבום המדבקות של מריו באלוטלי. קרדיט: מתוך חשבון הפייסבוק של מריו באלוטלי, אתר רשמי
אז על מי דה רוסי דיבר? אלבום הפאניני של באלוטלי/אתר רשמי, קרדיט: מתוך חשבון הפייסבוק של מריו באלוטלי

ביקורת לא כל כך סמויה על ההתנהלות של באלוטלי ניתן למצוא גם בדבריו של דניאלה דה רוסי, שאמר: "אין ספק שהיו עוד מרכיבים שהשפיעו על התוצאה, כמו החום או השיפוט, אבל אסור לנו להיאחז בדברים כאלה. אנחנו חייבים לשכוח מכל זה במהירות, ובעצם אני חוזר בי: אנחנו צריכים לזכור היטב מה השתבש כאן ולחזור להיות שוב גברים אמיתיים. אנחנו צריכים גברים אמיתיים, לא מדבקות פאניני או טיפוסים משונים. לנבחרת אין תועלת מדמויות כאלה".

ענבל מנור נגעל מקרוב מהאלימות של סוארס

מה העונש שמצפה לסוארס בעקבות הנשיכה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully