וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א שוקלת להוסיף חילוף רביעי במונדיאל 2018

פאנל יועצים מיוחד בראשות המאמן הצרפתי ז'ראר הוייה ייבחן האם השינוי ישים כבר במונדיאל הקרוב ברוסיה: "זה רעיון טוב, אבל רק בהארכה. מחליפים מביאים רעננות"

ז'ראר הוייה מאמן אסטון וילה. Michael Regan, GettyImages
ייבחן את החילוף הרביעי. הוייה/GettyImages, Michael Regan

החילופים במונדיאל הנוכחי הוכיחו את עצמם כחלק מכריע מהמשחק והטורניר הזה כבר שבר כל שיא אפשרי מבחינת השחקנים שעולים מהספסל ותורמים את חלקם. האם מ-2018 תהיה למאמנים אופציה נוספת ולרשותם יעמדו ארבעה חילופים במקום שלושה?

פאנל יועצים שהרכיבה פיפ"א הציעה שנבחרות יוכלו לבצע חילוף רביעי בזמן ההארכה במשחקי גביע העולם ברוסיה בעוד ארבע שנים. אחד היועצים הוא ז'ראר הוייה, מאמן נבחרת צרפת וליברפול לשעבר, שאמר שזה אחד הרעיונות שנשקלים כדי להקל על השחקנים שמשתתפים במשחקים הארוכים, משחקים שיכולים להגיע ל-120 דקות, מה שגורם לפציעות מרובות הקשורות לעייפות. "זה רעיון טוב, אבל רק בהארכה", אמר הוייה, "אם מישהו נפצע, למה שלא יוכלו להחליף אותו? מחליפים מהווים חלק חשוב מהמשחק בגלל שהם באים עם גישה שונה ורעננות".

במונדיאל הנוכחי אפשר לראות עד כמה החילופים חשובים למשחק. המחליפים בטורניר כבר כבשו 29 שערים. הנתון הזה מהווה שיא למונדיאלים בכל הזמנים, כאשר נותרו עדיין שמונה משחקים בטורניר הנוכחי. פאנל היועצים דחה בעבר את רעיון החילוף הרביעי, אך הוייה טען שיבחנו את הנושא מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully