וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי זעם: "כל הזמן חיפשו אותו", מסי ורונאלדיניו תמכו

מאמן ברזיל על פציעת ניימאר: "כבר שלושה משחקים שלא מפסיקים לכסח אותו". צפו בכוכב נפרד מחבריו בשדה התעופה. סוניגה שפצע אותו התנצל, אוזיל צייץ: "אני לא מרוצה. תחלים במהרה". פרד: "אתה הנשמה של הנבחרת, ניתן את החיים ונזכה בשבילך במונדיאל"

עריכת וידאו: יותם בן דוד

צפו בחגיגות של הברזילאים אחרי ההעפלה לחצי הגמר

צפו בניימאר מגיע לבית החולים

שמחת הניצחון 1:2 על קולומביה בליל אמש (שישי) נשכחה במהרה בברזיל. האומה המארחת את המונדיאל, שכל כך לחוצה ורוצה לזכות בתואר השישי שלה, מול הקהל הביתי, תצטרך לעשות זאת בשני המשחקים האחרונים בטורניר ללא הכוכב מספר אחת שלה, ניימאר.

הברזילאי הצעיר, שספג שלל מכות וחבטות במהלך המשחק מול הקפטרוס, נכנע בסופו של דבר לברך של חואן סוניגה, שפגעה היישר בגבו וגרמה לו לשבר. ניימאר, שכבש ארבעה שערים עד כה ובישל אמש את שער היתרון של טיאגו סילבה, יזדקק כעת לתקופת החלמה של בין חודש לשישה שבועות ובכל מקרה לא יעמוד יותר לרשותו של המאמן לואיז פליפה סקולארי בהמשך המונדיאל.

בשעות הלילה נרשם רגע מרגש במיוחד, כאשר ניימאר וחלק משחקני הנבחרת נפגשו בשדה התעופה בריו, וחבריו של כוכב הסלסאו נפרדו ממנו לשלום בזמן שהמריאו לטרסופוליס, שם יקיימו את אימוניהם עד חצי הגמר. צפו בקטע:

עוד באותו נושא

ברזיל המומה: ניימאר לא יחזור לשחק במונדיאל

לכתבה המלאה

ניימאר מירר בבכי כאשר הורד על אלונקה מכר הדשא ונלקח לבית החולים. מאות אוהדים ברזילאים מיהרו להתייצב מחוץ לבית החולים, מלאי דאגה. הכוכב הגיע למקום וכיסה את פניו תוך שהוא בוכה.

סקולארי הזועם אמר: "כל הזמן חיפשו אותו. כבר שלושה משחקים שלא מפסיקים לכסח אותו. היה ברור שזה יקרה בסוף. והשופט אפילו לא שלף צהוב, כלום". לקראת חצי הגמר מול גרמניה אמר פיליפאו: "אני עוד לא יודע מי יחליף את ניימאר ואיך נסתדר בלעדיו. אצטרך ללמוד את המקרה ולחשוב עליו".

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר פצוע. רויטרס
כבר מההתחלה זה לא נראה טוב. ניימאר/רויטרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בזמן שעוד היה למה להתפלל/מערכת וואלה!, צילום מסך

המגן הקולומביאני סוניגה, שהפך בן רגע לאויב האומה הברזילאית, הבהיר: "מעולם לא רציתי לפגוע באף אחד, זו הייתה תנועה רגילה לעבר הכדור. אני משחק ונלחם עבור המדינה שלי והחולצה שאני לובש, לא במטרה לפצוע אחרים".

מייקון, חברו של ניימאר לנבחרת, אמר: "צריך לתת לו את כל התמיכה עכשיו. זה מצב לא פשוט עבור הנבחרת בשלב זה של המונדיאל". דויד לואיז הוסיף: "הוא בחור נהדר ועכשיו הוא יחסר לנו מאוד. כולנו עצובים מאוד".

חלוץ ברזיל, פרד, כתב בפייסבוק: "יש לנו עוד סיבה עכשיו לתת את כל הלב במונדיאל הזה. ניימאר, תהיה בטוח שהנבחרת שלנו אוהבת אותך ותתן את החיים שלה כדי לזכות בתואר הזה בשבילך. היית ותמשיך להיות האס של הנבחרת והנשמה שלה. כל ברזיל מתפללת עבורך".

גם ברחבי הרשת זכה ניימאר לתמיכה. ליאונל מסי התפנה לרגע מההכנות למשחק מול בלגיה וכתב בפייסבוק: "ניימאר, אני מקווה שתחלים כמה שיותר מהר, חבר!". נשיאת ברזיל, דילמה רוסף, צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "כמו כל ברזיל, אני מאחלת להחלמה מהירה של השחקן הכי גדול שלנו". רונאלדיניו צייץ: "פורסה ניימאר" (תהיה חזק ניימאר) וצירף תמונה של הברזילאי הצעיר. מסוט אוזיל צייץ: "ניימאר. אני לא מרוצה. תחלים במהרה". לוקאס פודולסקי צייץ: "שמח על הניצחון, לא יכול לחכות למשחק מול ברזיל, עצוב עבור ניימאר. מקווה שתחלים במהרה. #פורסה ניימאר". מריו באלוטלי: "ניימאר, יאללה אחי! אני איתך! תהיה חזק".

אוהד ברזילאי מחוץ לבית החולים בו טופל ניימאר. AP
אוהד ברזילאי מחוץ לבית החולים בו טופל ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully