וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן בלגיה וילמוטס: "ארגנטינה סתם עוד נבחרת, השופט ריחם על מסי"

בלגיה נפרדה מהטורניר, המאמן מארק וילמוטס טוען: "אם אנחנו היינו משחקים כמו ארגנטינה, התקשורת הייתה שוחטת אותנו. לחצנו עליהם, אם היינו משווים הם היו גמורים. העתיד ורוד"

רויטרס

בווידאו: אוהדי נבחרת ארגנטינה חוגגים את הניצחון ברחוב דיזנגוף בתל אביב

נבחרת בלגיה סיימה אמש (שבת) את דרכה בגביע העולמי, כשהפסידה 1:0 לארגנטינה ברבע הגמר, וייתכן שהציפיות ממנה היו גבוהות יותר, אולי גבוהות מדי, אך בסופו של דבר הבלגים סיימו טורניר מכובד עם מקום בין שמונה האחרונות. בסיום ההפסד המאמן מארק וילמוטס שיבח את הנבחרת שלו, ביקר את ארגנטינה, ואף שלח עקיצה לעבר ליאו מסי.

שחקני בלגיה קווין דה ברוין, דניאל ואן בויטן מודים לקהל אחרי ארגנטינה. GettyImages
שחקני בלגיה קווין דה ברוין, דניאל ואן בויטן מודים לקהל אחרי ארגנטינה/GettyImages

"ראו היום את הניסיון של ארגנטינה", אמר וילמוטס, שכהרגלו נראה אנרגטי מאוד על הקווים, "הם שיבשו את הקצב של המשחק. לפעמים לקח להם 30 שניות עד שהוציאו כדור חוץ, אבל השופט לא עשה כלום. עשינו טעות אחת, והם כבשו. אפשר היה לחוש את האכזבה בחדר ההלבשה שלנו, אבל נלמד מזה.

"אמרתי לשחקנים שלנו שיש לנו את אחת הנבחרות הכי צעירות בטורניר, ושהעתיד של הכדורגל הבלגי ורוד. הארגנטינאים לא הרשימו אותנו. זו נבחרת רגילה מאוד. אתם חושבים שארגנטינה שיחקה טוב? אנשים התלוננו על היכולת שלנו בשלושת המשחקים הראשונים, אבל זו מהות הכדורגל. אני לא אומר שארגנטינה לא יכולה להיות אלופת העולם, יש לה את ליאו מסי ואת די מריה, שניים מחמשת השחקנים הטובים בעולם. אבל כמה בעיטות היו להם? באמת. אם אנחנו היינו משחקים כמו שהם שיחקו, התקשורת הבלגית הייתה שוחטת אותנו. אנחנו צריכים ללמוד, היה חסר לנו משהו, לא תמיד קיבלנו את ההחלטות הנכונות".

עוד באותו נושא

ברזיל 2014: ארגנטינה ניצחה את בלגיה בדרך לחצי הגמר

לכתבה המלאה
מאמן בלגיה מארק וילמוטס מנחם את נאסר צ'אדלי. רויטרס
מאמן בלגיה מארק וילמוטס מנחם את נאסר צ'אדלי/רויטרס

כמו כן, וילמוטס טוען שהשופט לא העניק יחס מאוזן לכוכבי שתי הנבחרות. "מסי הוא הכוכב שלהם, השחקן ששולט על הקצב, הוא אף פעם לא מאבד את הכדור", אמר וילמוטס, "אבל הוא עשה כמה עבירות, ושמתי לב שהשופט לא שורק נגדו. אני לא רוצה להישמע בכיין, אבל שמתי לב שהוא עשה שלוש עבירות, ואין כרטיס צהוב? השופט לא שרק כלום נגד ארגנטינה. אנחנו עשינו פאול אחד, וישר כרטיס צהוב. אבל אני לא רוצה להתלונן על השיפוט, נהיה חייבים ללמוד להמשך.

"העולם ראה נבחרת בלגית מצוינת, אנחנו יכולים להיות גאים. הרבה שחקנים שלנו עוד יכולים להשתפר, זו הייתה הופעה ראשונה שלהם במונדיאל, ועדיין, נדיר לראות את ארגנטינה נלחצת ככה. הם היו בלחץ. אם היינו משווים בדקות האחרונות, הם היו גמורים".

שחקן בלגיה מרואן פלאיני מאוכזב מול ארגנטינה. רויטרס
שחקן בלגיה מרואן פלאיני מאוכזב מול ארגנטינה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully