וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: די מריה יחמיץ את הולנד, קון אגוארו "מוכן"

בשורות טובות ובשורות רעות לאלביסלסטה לפני חצי הגמר: די מריה ייעדר, בעוד אגוארו "מחלים מצוין". וגם: האם דמיצ'ליס שוב יפתח?

שחקן נבחרת ארגנטינה סרחיו אגוארו. GettyImages
תחליף הולם לדי מריה. אגוארו/GettyImages

בשורות טובות ובשורות רעות לארגנטינה: האלביסלסטה יפגשו את הולנד בחצי גמר המונדיאל ביום רביעי (23:00, ערוץ 1 ו-HD), והתבשרו באופן רשמי כי כוכב הנבחרת אנחל די מריה לא יוכל לשחק בעקבות המתיחה שלו בשריר הירך. מנגד, סרחיו אגוארו כשיר, ועשוי לקחת חלק במשחק.

כזכור, די מריה דידה החוצה והוחלף במהלך רבע הגמר של ארגנטינה מול בלגיה. רופא הנבחרת ד"ר דניאל מרטינס הודה ש"זו מתיחה מדרגה ראשונה", ושהוא לא יוכל לשחק מול הולנד. מנגד, מרטינס טוען כי אגוארו, שספג אותה פציעה בדיוק לפני כעשרה ימים, "התאושש בדרך מצוינת". חלוץ מנצ'סטר סיטי החמיץ את המשחקים בשמינית מול שוויץ וברבע מול בלגיה, אך יעמוד לרשת המאמן אלחנדרו סאבלה.

עם זאת, בארגנטינה יודעים שחסרונו של די מריה יהיה אבידה קשה לנבחרת, כשהשחקן המצוין של ריאל מדריד היה אחד הבולטים בארגנטינה בטורניר. "הוא שחקן מפתח במערך שלנו", הודה גונסלו היגואין.

כמו כן, סאבלה ערך שינויים בהרכב למשחק האחרון, כשהציב את מרטין דמיצ'ליס בהרכב, ולוקאס ביגליה החליף את פרננדו גאגו. "אני תמיד מקווה לשחק", אמר דמיצ'ליס, "הראיתי הרבה לב ותשוקה באימונים, ואנסה להצדיק את המקום שלי אם יקראו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully