וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא מארקס יוזמן לסגל מקסיקו וישחק במונדיאל חמישי בקריירה

הבלם בן ה-39 ישווה את השיא של לותר מתיאוס, אנטוניו קרבחאל וג'אנלואיג'י בופון. המאמן חואן קרלוס אוסוריו עדיין לא פרסם את הסגל, אבל נפגש עם מארקס כדי לבשר לו על הזימון

שחקן נבחרת מקסיקו, רפא מארקס. GettyImages
סיום יפה לקריירה מפוארת. מארקס/GettyImages

רפא מארקס יכלל בסגל של נבחרת מקסיקו למונדיאל 2018. בגיל 39, הבלם הוותיק ישחק במונדיאל חמישי בקריירה. בחודשים האחרונים התקיים דיון ציבורי בנוגע לזימונו של מארקס, שזכה לתמיכה פומבית גורפת.

אתמול המאמן חואן קרלוס אוסוריו עשה לדיון הציבורי סוף כשהוא נסע להיפגש עם הבלם במיוחד כדי לבשר לו שהוא יוזמן לסגל. אוסוריו אגב, עדיין לא פרסם את רשימת השחקנים שיטוסו לרוסיה.

עוד לפני החדשות על זימונו של מארקס, שחקנים רבים בנבחרת הביעו בו תמיכה רחבה. קרלוס ולה הגדיל לעשות כשאמר: "אם אצטרך לתת את המקום שלי בסגל למארקס, אעשה זאת". חלוץ לוס אנג'לס FC הוסיף: "אין מספיק מילים כדי לתאר מה רפא מסמל עבור הכדורגל המקסיקני. מגיע לו לסיים את הקריירה המפוארת שלו עם מקום בסגל".

מארקס שיסיים את חוזהו באטלס גוואדלחרה בעוד כחודש, צבר 143 הופעות במדי נבחרת מקסיקו ושיחק במונדיאלים 2002, 2006, 2010 ו-2014. שני שחקנים בלבד שיחקו בעבר בחמישה גביעי עולם: לותר מתיאוס הגרמני ואנטוניו קרבחאל המקסיקני. ג'אנלואיג'י בופון נכל בסגל בחמישה מונדיאלים, אבל שיחק בארבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully