וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים לב: "סנדרו ואגנר התייחס לשחקנים כאילו הם אידיוטים מושלמים"

מאמן נבחרת גרמניה ענה לחלוץ שתקף אותו לאחר שלא זומן לסגל לקראת גביע העולם ברוסיה וטען שנותר בחוץ כי הוא תמיד מביע את דעתו. לב: "אנחנו תמיד תומכים בשחקנים ובכך שיביעו את דעתם"

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה. GettyImages
לב ענה לוואגנר/GettyImages

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב הגיב היום (שישי) לדברים שאמר אתמול סנדרו ואגנר אחרי שלא זומן לסגל אלופת העולם לקראת גביע העולם 2018. חלוץ באיירן מינכן טען שלא זומן בגלל האופי שלו והעובדה שהוא מביע את דעתו על מה שקורה במגרש. לב לא קיבל את זה ברוח טובה, בלשון המעטה.

עוד בנושא:
סנדרו ואגנר פרש מהנבחרת ותקף את יואכים לב

"ההחלטה על זימון השחקנים הייתה לא קלה בכלל, דנו בכל אחד מהשמות והשחקנים. זה אף פעם לא פשוט ואני גם יודע שכל השחקנים משקיעים את הכול בשביל להגיע לטורניר כזה. אני בהחלט יכול להבין את האכזבה שלו, אבל אני חושב שהתגובה שלו מעט מוגזמת. לפרוש ככה ועוד עם הסיבה שהוא העניק? כל אחד יודע שאנחנו תמיד מעודדים את השחקנים שלנו להביע את דעתם, להיות פתוחים וכנים. אני גם לא מבין את הביקורת האישית נגדי ונגד כל שאר צוות האימון, אבל במיוחד לא את הביקורת נגד השחקנים האחרים בסגל. הוא דיבר על שחקנים מובילים ומנהיגים שמשחקים כבר המון שנים בנבחרת כאילו הם אידיוטים מושלמים ושרק בגלל זה הם משחקים בנבחרת כי אנחנו לא נותנים להם להגיד כלום. בגלל זה אני לא יכול להבין את הביקורת שלו. את האכזבה שלו אני בהחלט יכול להבין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully