וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו סילבה: "יש לנו הזדמנות לכתוב מחדש את הסיפור שלנו"

בלם נבחרת ברזיל הבהיר: "אני לא יכול להבטיח שנזכה בתואר, אבל יכול להבטיח שנספק משחקים נהדרים". פירמינו הקדים את הגעתו למחנה האימונים בלונדון: "ליברפול קרובה, אז קפצתי"

רויטרס

נבחרת ברזיל נמצאת כעת בלונדון ומתכוננת למונדיאל במתחם האימונים של טוטנהאם, עד למשחק מול נבחרת קרואטיה באצטדיון אנפילד בליברפול ביום ראשון. הערב (שלישי) הגיע הבלם טיאגו סילבה למסיבת העיתונאים, דיבר גם על ימיו כקפטן במונדיאל הביתי ב-2014 וסיפק הבטחה לקראת הטורניר ברוסיה. ולא, לא מדובר בהנפת הגביע העולמי.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ניימאר לפני ההמראה ללונדון: "אני עדיין לא כשיר ב-100 אחוז"
מכונת הריגול המשומנת של טיטה ונבחרת ברזיל מוכנה לכל תסריט
היכן ישודרו המשחקים? מדריך השידורים המלא לקראת המונדיאל
ממוסקבה ועד קלינינגרד: הכירו את אצטדיוני מונדיאל 2018

טיאגו סילבה שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
"ניימאר יודע שזמנים טובים יגיעו". טיאגו סילבה במסיבת העיתונאים/רויטרס

"אני לא יכול להבטיח שנזכה בתואר, אבל אני יכול להבטיח שנספק משחקים נהדרים", אמר שחקן פריס סן ז'רמן, שנעדר בגלל צהובים מהתבוסה הכואבת 7:1 מול גרמניה בחצי הגמר לפני ארבע שנים. "יש לנו הזדמנות לשחק במונדיאל נוסף ולכתוב מחדש את הסיפור שלנו. אתם תראו כדורגל נהדר מאיתנו. מאז שטיטה הגיע אנחנו מציגים רמה גבוהה ואנחנו רוצים לשמור עליה. המשחק מול קרואטיה הוא הכנה טובה לפתיחת הטורניר מול סרביה".

הבלם התייחס גם לחברו ניימאר ואמר: "אני מדבר איתו, זה טבעי, אנחנו יחד על בסיס יומיומי. הוא היה זמן רב בברזיל אחרי הניתוח, אבל אני חושב שהוא רגוע ומתאמן טוב. הוא ילד חכם שיודע מה הוא רוצה. הוא יודע שהרגע הזה לא יימשך לעד, זמנים טובים יגיעו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רוברטו פירמינו (במרכז) באימון נבחרת ברזיל. רויטרס
התקבל בחום. רוברטו פירמינו באימון נבחרת ברזיל/רויטרס

רוברטו פירמינו הצטרף גם הוא לאימוני הנבחרת, למרות שקיבל אישור לשני ימי מנוחה נוספים לאחר שהשתתף בגמר ליגת האלופות. "ליברפול קרובה אז החלטתי לקפוץ לכאן", התבדח החלוץ. "הגעתי כדי להתאמן עם החברים. יכולתי להישאר עוד יומיים בבית, אבל בחרתי להתחיל להתכונן כבר מעכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully