וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "הגביע העולמי הוא חלום". סמפאולי: "הייתי מעדיף לשחק מול ישראל בברצלונה"

הפרעוש יצא בהצהרה מחייבת לאחר הניצחון 0:4 של ארגנטינה על האיטי במשחק הכנה למונדיאל: "רוצים לקחת את הגביע בשביל כל המדינה". המאמן הודה כי היה מעדיף לוותר על הנסיעה לישראל

אימג'בנק GettyImages

נבחרת ארגנטינה פתחה הלילה (רביעי) ברגל ימין את ההכנות האחרונות שלה לקראת המונדיאל שייצא לדרך ברוסיה בעוד שבועיים. זאת לאחר שהביסה בקלילות 0:4 את נבחרת האיטי שלא ממש הקשתה על האלביסלסטה. ליאונל מסי, שינסה לזכות בגביע העולמי בפעם הראשונה בקריירה, התכבד בשלושער לרשת הנבחרת המייצגת את אחת המדינות העניות בעולם.

מסי עצמו ניסה לאחר המשחק לשדר ביטחון בו ובחבריו ואמר: "הגביע העולמי הוא חלום של כל המדינה שלנו. כולנו כאן רוצים את אותו הדבר, להשיג את התואר החשוב הזה עבור כל ארגנטינה. ואני מבטיח שניתן את כל מה שיש לנו בגביע העולמי".

ארגנטינה הוגרלה בית ד' של המונדיאל עם איסלנד, קרואטיה וניגריה ונראה שהפרעוש סימן את המשחק הראשון מול האיסלנדים כמפגש מפתח להעפלה להצלבה. לדבריו: "אנחנו חייבים לנצח את המשחק הראשון. זה ייתן לנו את השקט והשלווה הדרושים כדי להצליח בשני המשחקים האחרים".

עוד בנושא
מסי מחמם מנועים: 0:4 קליל לארגנטינה על האיטי, שלושער לפרעוש
טיאגו סילבה: "יש לנו הזדמנות לכתוב מחדש את הסיפור שלנו"
"כריסטיאנו רונאלדו עצוב וכועס כי ריאל מדריד לא עמדה במילה שלה"

ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
"המשחק הראשון אמור לתת שקט". מסי/רויטרס

המאמן חורחה סמפאולי הוסיף על דברי הכוכב הגדול שלו: "יש לנו עכשיו זמן לתרגל את שיטת המשחק שלנו והשחקנים מתחילים להתרגל אליה. אף אחת מהשחקנים פה לא היה בחופשה אחרי עונה מתישה וזה ראוי להערכה. היום הייתי מרוצה משך דקות רבות כי הפגנו דומיננטיות על המגרש".

המאמן התייחס גם למשחק מול נבחרת ישראל שייערך באצטדיון טדי ב-9 ביוני. ארגנטינה תגיע ארצה ממחנה האימונים אותו תערוך בברצלונה ומבחינתו של סמפאולי נראה שהנסיעה לישראל מכבידה על התוכניות. לדבריו: "הייתי מעדיף שהמשחק מול ישראל יהיה בברצלונה. כי כעת נוצר מצב של עומס בו אנחנו צריכים עוד לטוס לישראל ומשם להמשיך לרוסיה, זמן קצר לפני משחק הפתיחה שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בניו של ליאונל מסי מעודדים את נבחרת ארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully