וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגי לב: "אם נשחק ככה במונדיאל, לא יהיה לנו הרבה סיכוי"

אכזבה בנבחרת גרמניה אחרי ההפסד באוסטריה. לב: "המשחק הזה הכעיס אותי, למדתי ממנו כמה לקחים חשובים". על נוייר שחזר: "זה היה קאמבק טוב, אני מאוד מרוצה מההופעה שלו"

מאמן נבחרת גרמניה, יוגי לב. GettyImages
מוטרד. לב/GettyImages

מאמן נבחרת גרמניה, יוגי לב, לא הסתיר את האכזבה הרבה שלו אחרי ההפסד אמש (שבת) 2:1 לאוסטריה. זה אמנם היה רק משחק הכנה, אבל אלופת העולם נראתה רע במיוחד 15 ימים לפני המשחק הראשון שלה במונדיאל, נגד מקסיקו במוסקבה.

"כמובן שההפסד הזה מכעיס אותי", אמר לב שנראה זועף גם במהלך המשחק, "איבדנו יותר מדי כדורים - דבר שבדרך כלל לא קורה לנו. החמצנו הזדמנויות להכפיל את התוצאה ובאופן כללי הרבה דברים הערב היו רעים. למדתי כמה לקחים חשובים מהמשחק הזה. ברור שאם נשחק ככה גם בגביע העולמי, לא יהיה לנו הרבה סיכוי".

מי שספג את שני השערים של גרמניה היה מנואל נוייר, ששיחק לראשונה מאמצע ספטמבר. השוער נראה רחוק משיאו, אבל לב היה מרוצה ואמר: "זה היה קאמבק טוב של מנואל. היו לו 2-3 הצלות ואני מאוד מרוצה מההופעה שלו. הפציעה לא הטרידה אותו".

מרקו רויס אמר: "כמובן שמאוד נחמד לשחק שוב במדי הנבחרת, אני מצפה בכיליון עיניים למונדיאל. יש לנו עוד הרבה מה לעשות, אבל יש לנו הרבה ביטחון בקבוצת השחקנים שנמצאת פה ובצוות האימון. נגיע מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully