וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבות מקצועיות או התנהלות בעייתית? הניפוי של לירוי סאנה

למרות דיווחים על התנהגות שחצנית של הקשר במחנה הנבחרת, בגרמניה מתעקשים שהסיבה לניפוי מהסגל למונדיאל היא ההופעות החלשות בלבד. לותר מתיאוס: "אני לא מבין את זה, ואני לא לבד"

רויטרס

אחרי משחק הידידות בו גרמניה הפסידה לברזיל 1:0 בסוף מרץ, טוני קרוס אמר: "כמה מהשחקנים כנראה לא הבינו את המשמעות של משחק נגד ברזיל ושצריך לתת 100 אחוז". בגרמניה טענו אתמול (שני) שהדברים הללו לא כוונו לא ל"כמה שחקנים", אלא ללירוי סאנה.

אתמול מאמן נבחרת גרמניה, יוגי לב, פרסם את הסגל הסופי של אלופת העולם למונדיאל 2018 וסאנה נותר בחוץ - החלטה שהפתיעה רבים. שחקן הכנף בן ה-22 סיים עונה של 49 הופעות ו-14 שערים בכל המסגרות במנצ'סטר סיטי, וגם זכה באליפות ובתואר "השחקן הצעיר של השנה". אבל זה לא הספיק.

עוד בנושא:

לירוי סאנה נותר מחוץ לסגל נבחרת גרמניה למונדיאל
בגרמניה כבר מורידים את התמונה של סאנה

שחקן נבחרת גרמניה, לירוי סאנה. GettyImages
ההופעה החלשה נגד אוסטריה הכריעה. סאנה/GettyImages

באנגליה עקבו בעניין וב"הסאן" טענו שלהתנהלות שחצנית של השחקן הצעיר הייתה השפעה מכריעה על ההחלטה של לב. "זימון של סאנה לסגל הסופי היה יכול להרגיז חלק מהשחקנים האחרים ולב לא לקח את הסיכון. הוא ידע שניפוי שלו יזכה לתמיכה של הרבה שחקנים".

אלא שבגרמניה לא התרשמו וטענו שהסיבות מקצועיות בלבד. סאנה עדיין לא הביא את היכולת הגבוהה ממנצ'סטר סיטי למדים הלאומיים הקש ששבר את גב הגמל הייתה ההופעה החלשה שלו בהפסד 2:1 לאוסטריה ביום שבת.

את הפרשנים הסיבות של לב לא ממש הרשימו. מיכאל באלאק צייץ אתמול: "יוגי שם על עצמו הרבה מאוד לחץ עם ההחלטה הזו". לותר מתיאוס הוסיף: "הניפוי של סאנה לא מובן לי. ולא רק לי, אלא להרבה מאוד אנשים. הייתה לו עונה נהדרת במנצ'סטר סיטי, הוא זכה באליפות, הוא כבש והכין מצבים לחברים שלו. הוא שחקן שמתעלה ברגעים מיוחדים, המהירות שלו אדירה, הוא תמיד מסוגל ליצור משהו".

סאנה לא הגיב רשמית, אבל לא נראה שהוא נפגע עד עמקי נשמתו. אחרי שחברו למנצ'סטר סיטי, קייל ווקר, הביע פליאה באינסטגרם על הניפוי, הגרמני כתב לו: "יש לך מזל שלא תהיה צריך לשחק נגדי" והוסיף סמיילי קורץ.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ברחובות גרמניה מורידים שלט של לירוי סאנה. AP
ביי ביי. סאנה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully