וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירוש: "המונדיאל הוא חלום איראני. ננסה להפוך אותו לטוב בהיסטוריה"

איראן הפכה לנבחרת הראשונה שהגיעה לרוסיה לקראת פתיחתו של הטורניר היוקרתי. המאמן הפורטוגלי של האיראנים נשמע נרגש עם הנחיתה: "נעשה כל מה שאפשר כדי לא להיפרד מהאגדה"

רויטרס

איראן הפכה אמש (שלישי) לנבחרת הראשונה שנחתה ברוסיה לקראת השתתפותה במונדיאל שייצא לדרך בעוד שמונה ימים. הנבחרת האיראנית תשהה במהלך הטורניר במתחם האימונים של לוקומוטיב מוסקבה ותקיים בעוד יומיים מפגש הכנה מול ליטא שייערך במוסקבה.

מאמן הנבחרת האיראנית קרלוס קיירוש היה נרגש לאחר הנחיתה במוסקבה ואמר: "בשביל הכדורגל האיראני להגיע לכאן זה חלום שהפך למציאות. לשם כך נדרשו שנים לא מעטות של השקעה והתמדה. נעשה כל מה שביכולתנו כדי לא להיפרד מהאגדה הזאת ונתרום לכך שזהו יהיה המונדיאל הטוב בהיסטוריה".

הקשר סעיד אזאטולהי המשחק באמקאר פרם הרוסית נשאל בנוגע לגזענות בכדורגל הרוסי והגן על מארחת המונדיאל. לדבריו: "רבים כל הזמן שואלים אותי על הנושא הזה ואני באמת מופתע. אני מעולם לא נתקלתי בדבר הזה ברוסיה. אני חושב שאין פה שום בעיה" .

איראן הוגרלה לבית ב' של המונדיאל ותפגוש במהלך הטורניר את אלופת העולם לשעבר ספרד, אלופת אירופה המכהנת פורטוגל ואת נבחרת מרוקו.

עוד בנושא
צ'רצ'סוב: "אני לא פסיכולוג, זה לא התפקיד שלי להרגיע אף אחד"

נבחרת איראן. צילום מסך
נבחרת איראן עם הנחיתה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully