וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רצ'סוב: "אני לא פסיכולוג, זה לא התפקיד שלי להרגיע אף אחד"

מאמן נבחרת רוסיה השמיע מסר חריף כלפי מבקריו אחרי ה-1:1 החלש מול טורקיה במשחק ההכנה האחרון לפני המונדיאל. במדינה המשיכו לתקוף: "יש לנו 100 אחוז הצלחה - בעטנו פעם אחת לשער וכבשנו"

AP

נבחרת רוסיה ממשיכה להציג תוצאות מאכזבות. אמש (שלישי) במשחק ההכנה האחרון שלה לקראת המונדיאל סיימו הרוסים ב-1:1 מול טורקיה ורשמו משחק שביעי ללא ניצחון. הפרשנים כצפוי קרעו לגזרים את המאמן סטניסלב צ'רצ'סוב ואת החניכים שלו. הביקורת הופנתה הפעם בעיקר הופנתה לעבר שחקני ההתקפה שבעטו רק פעם אחת למסגרת של השער הטורקי. "לפחות יש לנו 100 אחוזי הצלחה - בעיטה אחת, שער אחד", סיכמו בציניות ב"ספורט אקספרס".

הפרשן דמיטירי גוברנייב הידוע בלשונו החדה סיכם את התחושות בקרב האוהדים כך: "שבעה משחקים ללא ניצחון. חברים יקרים, טוב שאנחנו לא צריכים לנסוע למונדיאל וגם לא לחזור ממנו. אנחנו נגיע לשם ברגל וגם נחזור ברגל. בינתיים המשחק של הנבחרת שלנו מזכיר מאוד מיונז".

המאמן צ'רצ'סוב גם לא היה איש בשורות וכשנשאל האם יש לו מסר מרגיע לאוהדים ערב פתיחת המונדיאל, השיב כך: "אני לא פסיכולוג ולא צריך להרגיע אף אחד. עשינו צעד קדימה ואנחנו ממשיכים בדרך. רק באמצעות המשחק שלנו נוכל לגרום לתחושות חיוביות אצל האוהדים".

המאמן גם נשמע בטוח ביכולת של חניכיו להעפיל לשלבים הבאים מן הבית שזימן לרוסים מפגשים עם ערב הסעודית, אורוגוואי ומצרים. לדברי צ'רצ'סוב: "כל היריבות שלנו במונדיאל מחזיקות היטב בכדור ממש כמו נבחרת טורקיה ואנחנו ידענו להתמודד היטב עם סגנון המשחק הזה. נעשה הופעה טובה בטורניר".

עוד בנושא
לא מסוגלת לנצח: רוסיה איכזבה וסיימה ב-1:1 נגד טורקיה במשחק הכנה
סיבות מקצועיות או התנהלות בעייתית? הניפוי של לירוי סאנה
פול פוגבה ענה למבקרים: "למסי לא אומרים שהוא הולך על כר הדשא"

מאמן נבחרת רוסיה סטנסילב צ'רצ'סוב. רויטרס
הופך בהדרגה לאחר האנשים השנואים ברוסיה. צ'רצ'סוב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully