וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי במשחקי ההכנה: אחרי הביקור אצל הנשיא, רונאלדו ופורטוגל ייפרדו מהקהל

אלופת אירופה זכתה לקבלת פנים ממלכתית, הקפטן יפתח במשחק ההכנה האחרון מול אלג'יריה (22:15, ספורט2). אנגליה חוזרת ללידס לראשונה מאז 2002, סאות'גייט יבצע רוטציה מול קוסטה ריקה

רויטרס

חמש נבחרות שמשתתפות במונדיאל 2018 מקיימות היום (חמישי) משחקי ידידות, אבל ביניהם יהיה רק מפגש ישיר אחד, כאשר אנגליה תארח בלידס את קוסטה ריקה. אלופת אירופה פורטוגל תיפרד מהקהל בליסבון עם משחק מול אלג'יריה, דרום קוריאה סיימה ב-0:0 מול בוליביה ואת הערב תחתום איסלנד עם משחק אחרון ברייקיאוויק מול גאנה לפני ההמראה לרוסיה.

עוד בנושא:
בלגיה ניצחה 0:2 את מצרים במשחק הכנה
ניגריה שוב הפסידה, הפעם 1:0 לצ'כיה

גארת' סאות'גייט מאמן נבחרת אנגליה. רויטרס
חוזר ללידס בתפקיד שונה. גארת' סאות'גייט/רויטרס

אנגליה - קוסטה ריקה (22:00, ספורט1)

לראשונה מאז 2002, נבחרת שלושת האריות מגיעה לאצטדיון אלנד רואד, בו לא ניצחה מעולם. אז, לפני 16 שנה, גארת' סאות'גייט עוד שיחק. הפעם הוא המאמן של אנגליה, שמקווה לנצח גם במשחק ההכנה האחרון שלה, כשמולה הנבחרת שהדיחה אותה בשלב הבתים של המונדיאל הקודם עם 0:0 במחזור השלישי. המארחת תבצע רוטציה, כאשר ג'ק באטלנד צפוי לפתוח בין הקורות וגם דני רוז וג'יימי ורדי יקבלו מקום בהרכב. קוסטה ריקה עשויה להעניק מנוחה לכוכבים כמו קיילור נבאס וג'ואל קמפבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
כריסטיאנו רונאלדו עם נשיא פורטוגל מרסלו רבלו דה סוזה. רויטרס
יש ברכה מהנשיא. כריסטיאנו רונאלדו עם מרסלו רבלו דה סוזה/רויטרס

פורטוגל - אלג'יריה (22:15, ספורט2)

כריסטיאנו רונאלדו יפתח במשחק ההכנה האחרון של אלופת אירופה לפני היציאה לרוסיה, כאשר השכנה אלג'יריה תגיע לליסבון. פרננדו סנטוס אישר כי הקפטן, שהוא גם שיאן השערים ושיאן ההופעות של פורטוגל, יהיה ב-11 אחרי שהחמיץ את שבוע האימונים הראשון בגלל הצטרפותו המאוחרת מחגיגות הזכייה של ריאל מדריד בליגת האלופות: "זה מה שהיה איתו ועם פפה ב-2016". המאמן הודה כי יש לו סימני שאלה רבים לגבי ההרכב. לאחר מסיבת העיתונאים, המשיכה הנבחרת לקבלת פנים ממלכתית אצל הנשיא מרסלו רבלו דה סוזה.

משחקים נוספים

דרום קוריאה - בוליביה 0:0

איסלנד - גאנה (23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully