וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי גרמניה שרקו בוז לגונדואן. יואכים לב זעם: "הוא נאמן למדינה ולערכיה"

האוהדים הגרמנים לא מוכנים לסלוח לקשר מנצ'סטר סיטי על תמונה משותפת עם ראש ממשלת טורקיה רג'פ טייפ ארדואן. המאמן נחלץ לסייע: "שריקות בוז לשחקן נבחרת לא מועילות לאיש"

אילקאי גונדואן, שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
"מה הוא צריך לעשות עכשיו?". גונדואן/רויטרס

נבחרת גרמניה אמנם ניצחה אמש (שישי) 1:2 את ערב הסעודית במשחק ההכנה האחרון ברוסיה וקטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון. אבל המחנה הגרמני רחוק מלהיות שקט. במהלך המשחק שרקו אוהדי המנשאפט לאילקאי גונדואן ששולב כמחליף בדקה ה-57. זאת כיוון שהצטלם בחודש שעבר עם ראש ממשלת טורקיה רג'פ טייפ ארדואן שנחשב למנהיג עוין לגרמניה ולקנצלרית אנגלה מרקל.

מי שנחלץ להגנתו של גונדואן היה מאמן גרמניה יואכים לב שהכריז: "העבודה ששחקן הנבחרת הלאומית זוכה לשריקות בוז אינה מועילה לאיש. מה הוא צריך לעשות עכשיו? הוא הצטלם (עם ארדואן) אבל הוא דיבר עם התקשורת והדגיש שהוא תומך בערכים הגרמניים". מנהל הנבחרת אוליבר בירהוף תקף את התקשורת ואמר: "אתם כל הזמן מעלים את הנושא הזה לדיון כי אין לכם משהו טוב יותר לדבר עליו".

על היכולת של המנשאפט אמר לב: "אני לא מודאג ממה שראיתי. אנחנו ממשיכים להעלות את הקצב ושלאף אחד לא יהיה ספק, כשהמונדיאל ייצא לדרך, אנחנו נהייה שם כדי לעשות את העובדה".

עוד בנושא
משחק הכנה למונדיאל 2018: גרמניה גברה 1:2 על ערב הסעודית
נבחרת ארגנטינה: מנואל לאנסיני קרע את הרצועה ויחמיץ את המונדיאל
שבת בהכנה: רפאל וארן צפוי לפתוח לראשונה מאז גמר ליגת האלופות

רג'פ טאיפ ארדואן עם אילקאי גונדואן. AP
התמונה שעוררה סערה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully