וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2018 - סיקור יומי - היום השישי | 19.6.2018

15:00 קולומביה - יפן, 18:00: פולין - סנגל, 21:00: רוסיה - מצרים. השידורים, האצטדיונים, הטבלאות וההכנות: כל מה שצריך לדעת לקראת משחקי היום בגביע העולמי

קולומביה - יפן 15:00

מורדוביה ארנה (סאראנסק), בית ח'
שידור: כאן 11, מכאן 33, 4k, דיגיטל כאן

קולומביה היתה המרעננת הרשמית של מונדיאל 2014, אז חאמס רודריגס הוכתר כמלך השערים וסחף את נבחרתו עד לרבע הגמר, אבל הפעם הנבחרת של חוסה פקרמן מגיעה עם ציפיות נמוכות למדי. רודריגס שעזב את ריאל מדריד לטובת באיירן מינכן לא משחק בקביעות, וכך גם השוער דויד אוספינה שמשמש כמחליפו של פטר צ'ך בארסנל, בעוד שרדמאל פלקאו בן ה-32, שהחמיץ את המונדיאל הקודם בגלל פציעה טרגית, הזכיר נשכחות העונה אך שוב סבל מלא מעט פציעות.

למרות שהעלה את יפן מהמקום הראשון במוקדמות, ואהיד חלילהודז'יץ' פוטר כחודשיים בלבד לפני המונדיאל בעקבות היכולת המאכזבת של הנבחרת במשחקי ההכנה. ללא המאמן הבוסני, שעבר תסריט דומה כשנזרק מחוף השנהב רגע לפני המונדיאל ב-2010, ומאז הספיק להעלות לגביע העולם גם את אלג'יריה ב-2014, היפנים יצטרכו להוכיח שהשינוי על הקווים היה מוצדק. מי שהחליף אותו הוא המאמן המקומי אקירה נישינו, והשחקן הבולט בסגל שלו הוא בלם סאות'המפטון מאיה יושידה.

הכל על מונדיאל 2018 בוואלה! ספורט
ללוח המשחקים המלא של המונדיאל
לסגלים המלאים של 32 הנבחרות

פולין - סנגל 18:00

אצטדיון ספרטק (מוסקבה), בית ח'
שידור: כאן 11, מכאן 33, 4k, דיגיטל כאן

עם כוכב על בדמותו של רוברט לבנדובסקי וסגל מאוזן שמשלב שחקנים מנוסים עם כוכבים צעירים, פולין הנוכחית היא סוס שחור אמיתי . הנבחרת היעילה של אדם נבאלקה, שנעדרה משני המונדיאלים הקודמים, פייבוריטית הפעם לסיים במקום הראשון בבית וללכת רחוק אחרי שניצחה בשמונה מעשרת משחקיה במוקדמות, בהם כבש לבנדובסקי הנפלא לא פחות מ-16 שערים.

סנגל היא הנציגה החזקה ביותר של אפריקה, והיא מועמדת רצינית לעלייה. האריות מציגים סגל נפלא בכל המערכים ואת המאמן הכריזמטי אליו סיסה, קפטן הנבחרת שהדהימה והעפילה לרבע גמר המונדיאל ב-2002, בהופעה היחידה שלה בגביע העולם עד כה. בהתקפה של סיסה מככבים סאדיו מאנה מליברפול, קייטה באלדה ממונאקו ואמבאייה ניאנג השייך למילאן והושאל העונה לטורינו, שיטרידו רבות את ההגנה הפולנית, שספגה 14 שערים במוקדמות (המספר הרב ביותר מבין מנצחות הבתים במוקדמות באירופה).

רוסיה - מצרים 21:00

אצטדיון קרסטובסקי (סנט פטרסבורג), בית א'
שידור: כאן 11,מכאן 33, 4k ובדיגיטל

במשחק הפתיחה הרוסים הפתיעו את כולם, כולל את עצמם, עם 0:5 מרשים על ערב הסעודית, וכעת המארחת שחששה מביזיון ביתי מרגישה שיש ביכולתה להעפיל לשלב הבא. סיבה נוספת לאופטימיות אצל הרוסים היא כמובן המעידה של המצרים במשחק הראשון שלהם, בו הפסידו 1:0 לאורוגוואי, ויותר מכך - העובדה שמוחמד סלאח המחלים מפציעה לא נטל חלק במשחק, למרות הצהרות מאמנו על כך שהוא כשיר כמעט לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully