וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה הביסה 1:4 את קוסטה ריקה במשחק הכנה למונדיאל

השדים האדומים מוכנים למונדיאל: רואיס (24) הכניע את קורטואה אחרי 414 דקות, אבל מרטנס (31), לוקאקו (42 ו-50) והמחליף בטשואיי (64) הפכו בקלילות. סנגל גברה 0:2 על דרום קוריאה

שחקן נבחרת בלגיה רומלו לוקאקו חוגג. רויטרס
מגיע חם למונדיאל. רומלו לוקאקו/רויטרס

שריקת הפתיחה של מונדיאל 2018 מתקרבת בצעדי ענק, והערב (שני) נפרדה נבחרת בלגיה מהקהל בבריסל עם 1:4 מרשים מאוד על קוסטה ריקה. אחרי 414 דקות רצופות ללא ספיגה, החבורה של רוברטו מרטינס נכנעה לשער של בריאן רואיס בדקה ה-24, אבל חזרה למשחק במהירות והפכה בקלילות הודות לשערים של דריס מרטנס (31), רומלו לוקאקו (42, 50) ומישי בטשואיי (64). השדים האדומים, שנראו קטלניים ליד השער והגיעו למצבי הבקעה בקלות, מגיעים למונדיאל עם רצף של 19 משחקים ללא הפסד, כשההפסד האחרון היה לנבחרת ספרד בספטמבר 2016. לוקאקו יגיע למשחק הפתיחה של הבלגים נגד פנמה בכושר שיא: הוא כבש 13 שערים בתשעת המשחקים האחרונים.

עוד שתי נבחרות שתהיינה ברוסיה, סנגל ודרום קוריאה, קיימו באוסטריה משחק הכנה שהיה סגור לתקשורת ולקהל, ובו ניצחו הסנגלים 0:2. היה זה ניצחון ראשון לנבחרת של אליו סיסה מאז השגת הכרטיס למונדיאל, כשהיא עלתה ליתרון משער עצמי של קים יונג גוון בדקה ה-67 וסגרה עניין בזכות מוסא קונאטה, אקס מכבי תל אביב, שמצא את הרשת בתוספת הזמן.

עוד בנושא:
אדן הזאר: "אנחנו חבורה של שחקנים טובים, יש לנו דור זהב"
וינסנט קומפני נכלל בסגל הסופי של בלגיה, עדנאן ינוזאי הועדף על פני כריסטיאן בנטקה

מהלך המשחק

המשחק טרם החל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully