וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעיד אזאטולהי: "איראן היא לא הטובה בעולם, אך לא באנו למונדיאל לטייל"

קשר איראן ביטא את האופטימיות הקיימת בנבחרת לקראת הטורניר היוקרתי. יושב ראש ההתאחדות עלי קפשיאן: "אנחנו לא סוס שחור, אנחנו סוס לבן. אני מאמין שנוכל להגיע עד לרבע הגמר"

סעיד אזאטולהי, קשר נבחרת איראן. GettyImages
אופטימי. סעיד אזאטולהי/GettyImages

איראן הייתה הראשונה מבין הנבחרות שהגיעו לרוסיה לקראת המונדיאל שייפתח השבוע. לאחר שנבחרות מערביות רבות סרבו לקיים משחקי הכנה מול האיראנים בשל הסנקציות, הסתפקה הנבחרת האסיאתית במשחק ידידות בסוף השבוע מול ליטא אותו ניצחה 0:1 משער של סרדאר אזמון.

למרות הציפיות הצנועות ממנה יש בנבחרת האיראנית כאלו המאמנים כי היא יכולה להפוך להפתעת המונדיאל. זאת למרות שהבית המוקדם זימן לאיראנים מפגשים מול נבחרות מרוקו (15 ביוני), ספרד (20 ביוני) ופורטוגל (25 ביוני).

כך למשל, הקשר סעיד אזאטולהי אמר לסוכנות הידיעות הרוסית "טאס": "אנחנו לא הנבחרת הטובה בעולם, אבל לא באנו לפה לטייל. אנחנו נשחק עם לב פתוח ונקווה לתמיכה של המוני אוהדים. אני משוכנע שאנחנו יכולים לעלות מהבית המוקדם ולהפתיע את אנשי הכדורגל בעולם".

יושב ראש ההתאחדות עלי קפשיאן המשיך באותה הרוח והכריז: "אני חושב שאין מה לדבר עלינו כעל הקבוצה החלשה בבית. אנחנו לא הסוס השחור, אנחנו הסוס הלבן. נעשה את כל מה שאנחנו יכולים כדי לעלות מהבית. אני אישית חושב שאנחנו יכולים להגיע גם לרבע הגמר".

עוד בנושא
ניימאר שוב כבש, נבחרת ברזיל הביסה 0:3 את אוסטריה בהכנה למונדיאל
איליה קוטפוב: "סרחיו ראמוס הראה כיצד לעצור את מוחמד סלאח"
נחשפה רשימת הפרשנים למונדיאל: מי הדמויות שילוו אותנו הקיץ?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully