וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייל ווקר: "ברור שהייתי מעדיף לשחק כמגן, זו העמדה שלי כל חיי"

נבחרת אנגליה תשחק במערך של שלושה בלמים במונדיאל והמגן היקר בהיסטוריה צפוי להיות מוסט למרכז ההגנה: "לפני שנתיים לא הייתי יכול לעשות זאת. עכשיו זה יותר נוח לי בזכות פפ"

עריכה: תומר לוי

קייל ווקר, אחד מהמגנים הימניים הטובים בעולם, ישחק במונדיאל 2018 כבלם (לפחות בתחילתו). נבחרת אנגליה תרגלה מערך של שלושה בלמים במשחקי ההכנה וזו שיטת המשחק איתה מתכנן גארת' סאות'גייט לשחק בטורניר. קירן טריפייר כנראה יהיה זה שישחק כמגן ימני ו-ווקר יתופקד במרכז ההגנה.

"מאז שהפכתי לכדורגלן מקצוען בגיל 18 שיחקתי כמגן ימני", אמר ווקר בגילוי לב, "אז לנסוע לגביע העולמי ולא לשחק בעמדה שלי... זה... אני לא אגיד שזה מאכזב, אבל זה קצת ללכת אחורה. אני חייב לשים את ההרגשה הזו בצד ולהבין שזה מה שהמאמן מרגיש שיהיה הכי טוב בשביל הנבחרת".

עוד בנושא:

הכנה: יפן ניצחה את פרגוואי 2:4, פולין הביסה את ליטא 0:4
אמבפה נטש את אימון צרפת, סלאח ממשיך בשיקום

ווקר עבר מטוטנהאם למנצ'סטר סיטי כ-53 מיליון ליש"ט בקיץ שעבר והפך למגן היקר בהיסטוריה. הוא חווה עונה פנטסטית עם התכולים וזכה באליפות אנגליה, תוך שהוא משמש בורג מרכזי.

ווקר הוסיף: "ברור שזו לא העמדה המועדפת עלי, אני רוצה לשחק כמגן. עבדתי כל חיי כדי להגיע למקום בו אני נמצא עכשיו - סגל נבחרת אנגליה למונדיאל - ורציתי להראות את היכולת שלי בעמדה הטבעית שלי. אבל אני שחקן קבוצתי".

השחקן בן ה-28 סיכם: "האם הייתי יכול לשחק כבלם לפני שנתיים? כנראה שלא, אבל אחרי המעבר שלי למנצ'סטר סיטי אני מרגיש יותר בנוח בעמדה הזו. המשחק שלי התפתח תחת פפ גווארדיולה, הוא לימד אותי כל כך הרבה. אני מבין את המשחק טוב יותר עכשיו".

שחקן נבחרת אנגליה, קייל ווקר, מול שחקן נבחרת ניגריה, ויקטור מוזס. GettyImages
שחקן נבחרת אנגליה, קייל ווקר, מול שחקן נבחרת ניגריה, ויקטור מוזס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully