וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד התפוצצות של ספרד: על השערורייה הגדולה בתולדות הלה רוחה

ב-13 ביוני 2014 ספרד קיבלה חמישיה מהולנד. ב-13 ביוני 2018 ספרד סגרה את השערוריה הכי גדולה בתולדותיה, ואולי זרקה מונדיאל לפח. אורן יוסיפוביץ היה בסוצ'י כדי לשמוע את אפקט הפרפר של זינאדין זידאן וכיצד האגו ניצח

עריכה: מתן חדד

כנראה שגם משק כנפיו של זידאן במדריד יכול לגרום לטורנדו בקראסנודר, ומחרתיים, כשהיא בתוך-תוכה של הסופה, נבחרת ספרד תפגוש בסוצ'י את נבחרת פורטוגל, ועל הקווים מאמן חדש - פרננדו היירו.

לה רוחה ידעה ימים סוערים בתולדותיה, אבל סביר להניח שהיממה האחרונה כובשת את הפסגה בצמרת השערוריות הספורטיביות. רק אתמול נודע שמאמן הנבחרת ג'ולן לופטגי ידריך את אלופת אירופה הטרייה ריאל מדריד, במקומו של זידאן, ואילו יום לאחר מכן הוא קיבל את המגף מבוס ההתאחדות לויס רוביאלס. ובקיצור, זו היתה יממה בה כל מי שיכול לטעות, טעה, ובתוך שבועיים גם זוכת הצ'מפיונס ליג וגם נבחרת טופ-3 על פי כל סוכנות הימורים למונדיאל זה נאלצות להחליף מאמן. אכן לא ייאמן.

לפי מה שעולה מהמחנה הספרדי, לופטגי לא פוטר כי חתם בריאל מדריד. כי זה לא המה, זה האיך והמתי. כפי שסיפר העיתונאי גיאם בלאגה, בשישי ריאל קיבלה את ההחלטה ללכת על לופטגי, שוער עבר במועדון (1991-1988) ומאמן קבוצת המשנה שלו (2008-09). בסופ"ש הוגשה הצעה, ביום שני הצדדים הסכימו, ולמען השקיפות הוחלט שהודעה תצא לפני פתיחת הטורניר - כדי שהדלפה במהלכו לא תאפיל על הרגע. הבעיה, שוב, היתה בהתנהלות. לופטגי, כך פורסם, הודיע לרוביאלס רק חמש דקות לפני ההודעה הרשמית של הבלאנקוס. כלומר, לא רק שהוא חותך חוזה באמצע באופן חד צדדי, ולא רק שהוא עושה את זה שלושה ימים לפני המשחק הראשון של נבחרתו בגביע העולם - הוא גם מודיע לבוס שלו, לא מבקש, מודיע, רק חמש דקות לפני מעשה. כל איש מקצוע ספרדי מסכים: לופטגי שגה.

עוד בנושא:

זעזוע בנבחרת ספרד: ג'ולן לופטגי פוטר יממה לפני המונדיאל, פרננדו היירו יחליפו
המלחמה האבודה של סרחיו ראמוס: מאחורי הקלעים של פיטורי לופטגי

שחקן נבחרת ספרד, סרחיו ראמוס עם המאמן המפוטר ג'ולן לופטגי. רויטרס
חתום על השערורייה הספורטיבית הגדולה בתולדות ספרד. לופטגי/רויטרס

כנראה שגם רוביאלס. בלאגה מספר שהוא איש של שחור ולבן. מולו הרי הונחו שתי תזות: להכיל את המשבר הזה או להתפוצץ ביחד איתו. כנראה שהאגו ניצח והבוס בחר באופציה ב'. למרות התעקשות של כמה שחקנים, בעיקר סרחיו ראמוס, רוביאלס היה עקשן ולא הסכים לשמוע. היום נערכה פגישה עם לופטגי, אליה נכנס ראמוס ולאחר מכן גם המנהל הספורטיבי היירו. כשיצא עשן לבן, במסיבת עיתונאים שהחלה כשעתיים לאחר המועד המתוכנן, רוביאלס הדי-אלמוני-בעיני-העולם-עד-היום, פתח את מונדיאל 2018 בבום.

כדי להבין את עוצמת הפיצוץ, נספר על 20 משחקים בלי הפסד של ספרד תחת לופטגי, במאזן שערים של 13:61, כולל 3:36 במוקדמות המונדיאל (ישראל יודעת); נגדיל ונכתוב שזה הרצף השני הכי מרשים להתחלת קמפיין של מאמן לה רוחה, אי פעם; נוסיף את העובדה ששבעה שחקנים בסגל הספרדי שיחקו עבורו ביורו הצעירות בישראל ב-2013, והניפו גביע; נוסיף גם ששישה שחקני סגל שייכים לריאל מדריד (נכון, יש חפיפה, תתבעו) ויודעים שהוא ממשיך איתם הלאה - והרי לכם המאמן המושלם עבור נבחרת ספרד. מאמן מושלם שהולך הביתה. למזלו, הבית החדש זכה בצ'מפיונס בשלוש עונות ברציפות.

ונבחרת ספרד כבר עברה הלאה, בציוץ השלמה אחד של סרחיו ראמוס. מחר ב-18:00, בלוז'ניקי של מוסקבה, יחל המונדיאל עם משחק הפתיחה בין רוסיה לסעודיה. כשהמשחק הזה יהיה בערך בדקה ה-60, אחוז נכבד יזפזפ למסיבת העיתונאים הראשונה של פרננדו היירו כמאמן נבחרת ספרד, שתיערך בסוצ'י. לאחר מכן תעלה ספרד לאימון מסכם לקראת המשחק בשישי, בו כריסטיאנו רונאלדו ייאבק בשישה מחבריו לקבוצה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נבחרת פורטוגל מתאמנת ברוסיה, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
הבלגאן בספרד משחק לטובתו. רונאלדו/רויטרס

היירו מכיר את העסק. אגדה מקומית, מי שהיה בתפקיד בעידן הזהב של הנפות יורו 2008 ומונדיאל 2010; מי שלפי הדיווחים כמעט מונה למנהל הספורטיבי של נבחרות ישראל (מותר לצחוק), ידריך בשישי את אחת הנבחרות הטובות בעולם, אחת המועמדות לזכייה. לופטגי כבר נכשל בהתנהלות, את רוביאלס ישפטו בעוד שלושה עד שבעה משחקים. כי את ג'ולן הוא הרי לא לימד לקח - את הפרס הלבן שלו הוא כבר קיבל; האם ירתיע מאמן אחר להתנהל כך בעתיד? כשיש הצעה מריאל מדריד על השולחן, כללי האתיקה כנראה יזוזו הצדה.

היום 13 ביוני, יום שייזכר בספרד כיום של החלטות רעות. טוב, נו, לפחות זה לא 13 ביוני, 2014 - יום בו פתחה ספרד את המונדיאל בברזיל עם חמישייה לפנים. אז אלו היו ואן פרסי ורובן, הפעם לופטגי ורוביאלס. אז זה היה כדורגל, הפעם רק האגו שיחק. והכל התחיל מזידאן, שתמיד ידע לנער מונדיאלים. תשאלו את מטראצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully