וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה - מקסיקו: דראקסלר טוען ש"הנבחרת לא מפולגת", לב מאמין בנוייר

קשר פ.ס.ז' שלל מחנאות אצל אלופת העולם לפני משחק הפתיחה של בית ו' (א', 18:00, כאן11). המאמן סומך על השוער החוזר מפציעה: "זה נוייר שאנחנו מכירים". אוסוריו: "אנחנו יכולים לנצח אותם"

רויטרס

גרמניה

אלופת העולם תוציא לדרך את משחק בית ו', כשתפגוש באצטדיון לוז'ניקי במוסקבה את נבחרת מקסיקו. עבור גרמניה זוהי השתתפות 17 ברציפות בגביע העולמי ו-19 בסך הכול, והיא כמובן הפייבוריטית לסיים בראש הבית. המאמן יואכים לב אמר במסיבת העיתונאים: "כל השחקנים שלי כשירים. מסוט אוזיל ערך שני אימונים נוספים השבוע. אגיד לשחקנים שלי מה ההרכב הערב, אבל יש לי עדיין כמה התלבטויות". לב פרגן לשוער שלו שהחלים מהפציעה ודי שלל אפשרות שמארק אנדרה טר סטגן יפתח במקומו: "מנואל נוייר השאיר עליי רושם מאוד טוב. שני המשחקים שהוא שיחק עזרו לו לבטח. הוא נראה מאוד בטוח בעצמו במשחקים הללו וגם באימונים - זה נוייר שאנחנו מכירים".

יוליאן דראקסלר, קשר פריס סן ז'רמן, הגיע גם הוא למסיבת העיתונאים נשמע די מודאג לקראת מקסיקו: "איבדנו כמה שחקנים חשובים מ-2014, חלק סיימו את הקריירה וחלק לא כאן. יש לנו שחקנים צעירים טובים מאוד, אבל הניסיון שהיה לנו ב-2014 בזכייה הוא קריטי. אין פילוג לשתי קבוצות בנבחרת שלנו".

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה. רויטרס
עדיין מתלבט לגבי ההרכב. יואכים לב/רויטרס

מקסיקו

אל טרי עברה את שלב הבתים בששת המונדיאלים האחרונים והמשימה של המאמן חואן קרלוס אוסוריו היא לעשות את זה בפעם השביעית, ולהשכיח את סקנדל נערות הליווי שקדם לטורניר. תוצאה טובה מול גרמניה תהיה בונוס, במיוחד לאור הכושר הירוד של שחקני ההתקפה חאבייר הרננדס וראול חימנס, שרק אחד מהם יפתח. רפאל מארקס הוותיק, במונדיאל החמישי שלו בקריירה, צפוי להמתין על הספסל.

חואן קרלוס אוסוריו, המאמן הקולומביאני של מקסיקו, אמר במסיבת העיתונאים: "אני מאמין בשחקנים שלי, ואני משוכנע שבמגרש ניירטלי מקסיקו יכולה לנצח גם את גרמניה. אנחנו צריכים לשחק עם אהבת הניצחון ולא עם פחד ההפסד". השוער גיירמו אוצ'ואה משוכנע שמקסיקו למדה מטעויות העבר: "אסור לנו לתת לרגשות לסחוף אותנו. אנחנו חייבים להיות קרי רוח, לשחק עם לב חם ולהבין שזה 11 מול 11".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חואן קרלוס אוסוריו מאמן נבחרת מקסיקו עם השוער גיירמו אוצ'ואה. רויטרס
לא להיכנע לרגשות. חואן קרלוס אוסוריו עם גיירמו אוצ'ואה במסיבת העיתונאים/רויטרס

טריוויה

* גרמניה ניצחה בכל חמשת המשחקים הרשמיים מול מקסיקו, כולל שלוש פעמים בגביע העולמי: 0:6 בשלב הבתים ב-1978, 1:4 בפנדלים (0:0 בתום הזמן החוקי) ברבע גמר 1986 ו-1:2 בשמינית הגמר ב-1998.

* סך הכול נערכו בין הנבחרות 12 משחקים, כשהניצחון היחיד של מקסיקו היה במשחק ידידות ביוני 1985 במקסיקו סיטי.

* גרמניה כובשת 3.5 שערים בממוצע למשחק פתיחה במונדיאל מאז ההפסד האחרון שלה במשחק ראשון - מול אלג'יריה ב-1982. בארבעת האחרונים כבשה 20 שערים: 8 מול ערב הסעודית ב-2002, 4 מול קוסטה ריקה ב-2006, 4 מול אוסטרליה ב-2010 ו-4 מול פורטוגל ב-2014.

* מקסיקו לא פיגרה במחצית ב-20 המשחקים האחרונים שלה. בפעם האחרונה שזה קרה, היא הפסידה 4:1 לגרמניה בחצי גמר גביע הקונפדרציות.

יוליאן דראקסלר שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
הניסיון שהיה ב-2014 הוא קריטי. יוליאן דראקסלר/רויטרס
שחקני נבחרת מקסיקו לפני האימון, מונדיאל 2018. רויטרס
השתעשעו לפני האימון. שחקני נבחרת מקסיקו/רויטרס

הרכבי הקבוצות

שופט: עלירזה פגאני (איראן)
אצטדיון: לוז'ניקי (מוסקבה)
קהל: 78011

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully