וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2018 - סיקור יומי - היום התשיעי | 22.6.2018

15:00 ברזיל - קוסטה ריקה, 18:00: ניגריה - איסלנד, 21:00: סרביה - שוויץ. השידורים, האצטדיונים, הטבלאות וההכנות: כל מה שצריך לדעת לקראת משחקי היום בגביע העולמי

ברזיל - קוסטה ריקה 15:00

אצטדיון קרסטובסקי (סנט פטרסבורג), בית ה'
כאן 11,מכאן 33, 4k ובדיגיטל

הברזילאים שהגיעו עמוסי אופטימיות לרוסיה חזרו לקרקע כבר במשחק הפתיחה שלהם בטורניר, בו נבלמו עם 1:1 מול שוויץ, וכעת הלחץ על השחקנים של טיטה רק גובר. ניימאר המתאושש מפציעה הראה שהוא עדיין רחוק מכושרו הרגיל, והסלסאו שהבריקו לפרקים במחצית הראשונה גילו לא מעט חולשות במחצית השנייה, עליהן ינסו להתגבר במפגש הלא פשוט מול קוסטה ריקה. הפתעת המונדיאל הקודם שלא היתה רחוקה מלהפתיע את סרביה לפני שנכנעה 1:0, סומכת כרגיל על קיילור נבאס שמכיר את ניימאר היטב ממשחקי הקלאסיקו, וינסה לעצור אותו ואת הפייבוריטית המאכזבת.

עוד בנושא

הכל על מונדיאל 2018 בוואלה! ספורט
ללוח המשחקים המלא של המונדיאל
לסגלים המלאים של 32 הנבחרות

ניגריה - איסלנד 18:00

וולגוגרד ארנה, בית ד'
כאן 11,מכאן 33, 4k ובדיגיטל

איסלנד רשמה בכורה חלומית במונדיאל עם 1:1 יוקרתי מול ארגנטינה, וכעת היא תנסה להמשיך במסע הקסם שלה ובדומה ליורו 2016 גם להעפיל לשלב הבא. הניגרים התאכזבו מההפסד 2:0 לקרואטיה והם יודעים שכל תוצאה פרט לניצחון על הסקנדינבים תרחיק אותם משמעותית משמינית הגמר, לאור העובדה שבמשחק האחרון שלהם בשלב הבתים מחכים להם ליאונל מסי וארגנטינה.

סרביה - שוויץ 21:00

איצטדיון קלינינגרד, בית ה'
כאן 11,מכאן 33, 4k ובדיגיטל

שתי נבחרות שפתחו ברגל ימין את המונדיאל בקרב שעשוי להתברר כמכריע על מקום בשלב הבא. הסרבים הזיעו מול קוסטה ריקה בדרך ל-0:1 יקר שהעלה אותם לראשות בית ה', בעוד שהשוויצרים עמדו בכבוד מול המכונה של ברזיל והשיגו 1:1 מרשים, כך שניצחון על היריבה מבלקן יציב אותה במרחק נגיעה משמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully