וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2018 - סיקור יומי - היום העשירי | 23.6.2018

15:00 בלגיה - טוניסיה, 18:00: דרום קוריאה - מקסיקו, 21:00: גרמניה - שבדיה. השידורים, האצטדיונים, הטבלאות וההכנות: כל מה שצריך לדעת לקראת משחקי היום בגביע העולמי

בלגיה - טוניסיה 15:00

אוטקריטיה ארנה (מוסקבה), בית ז'
כאן 11,מכאן 33, 4k ובדיגיטל

לבלגים לקח זמן להיכנס לעניינים במונדיאל, אבל בסופו של דבר הם גברו 0:3 על פנמה ושלחו מסר לשאר המועמדות לזכייה, שרובן אכזבו במשחק הפתיחה שלהן בטורניר. כעת, כשהלחץ ירד ממנה, החבורה המוכשרת של רוברטו מרטינס תנסה להמשיך את היכולת מהמחצית השנייה בדרך לעוד ניצחון מוחץ. טוניסיה, שהחזיקה מעמד מול אנגליה עד שנכנעה בתוספת הזמן והפסידה 2:1, תקווה שהפגיעה המוראלית לא תהיה חמורה מדי ותנסה להדהים עם נקודה ראשונה.

עוד בנושא

הכל על מונדיאל 2018 בוואלה! ספורט
ללוח המשחקים המלא של המונדיאל
לסגלים המלאים של 32 הנבחרות

דרום קוריאה - מקסיקו 18:00

רוסטוב ארנה (רוסטוב על הדון), בית ו'
כאן 11,מכאן 33, 4k ובדיגיטל

המקסיקנים היו הקבוצה המרעננת של סיבוב המשחקים הראשון עם 0:1 הירואי על גרמניה תוך תצוגת יכולת אדירה, והם ינסו להמשיך במומנטום עם ניצחון שני שיציב אותם במרחק נגיעה משמינית הגמר. מנגד הדרום קוריאנים נותרו מתוסכלים ממשחקם הראשון מול שבדיה בו הפסידו 1:0 בגלל פנדל שספגו, ובידיעה שמשחקם האחרון יהיה מול גרמניה, זוהי כנראה ההזדמנות האחרונה שלהם לחלץ נקודה בטורניר.

גרמניה - שבדיה 21:00

האצטדיון האולימפי פישט (סוצ'י), בית ו'
קשת ערוץ 12,מכאן 33, 4k ובדיגיטל

אלופת העולם מגיעה למבחן גדול כבר במשחקה השני בטורניר, אחרי המעידה בהפסד 1:0 למקסיקו, שחשפה הרבה חולשות במערך של יוגי לב. מעבר לשיפור ביכולת, הגרמנים יודעים שמעידה נוספת עשויה לסכן את מקומם בשלב הבא, בעוד שהשבדים מגיעים מעודדים אחרי הניצחון הדחוק על דרום קוריאה (0:1), ויודעים שיש להם רק מה להרוויח מול הפייבורטית הגדולה לזכייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully