וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר על הבכי: "לא יודעים מה עברתי כדי להגיע לכאן", טיטה נפצע בחגיגות

ברשת קטלו את הכוכב בגלל ההתחזות והבכי בסיום, טיאגו סילבה יצא להגנתו: "זה היה בכי של שחרור". המאמן נפל לאחר השער של קוטיניו: "נראה לי שיש סדק או שבר, אבל זה שווה את זה"

עריכת וידאו: ליר שפיגלר

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

כמה לחץ השתחרר בנבחרת ברזיל בדקה ה-91 של המשחק היום (שישי) מול קוסטה ריקה, אז פיליפה קוטיניו הצליח למצוא את הרשת ולהעניק לסלסאו את הניצחון הראשון שלהם במונדיאל 2018. ניימאר עוד הספיק להכפיל את התוצאה רגע לפני שריקת הסיום, אבל לכוכב פריס סן ז'רמן יזכרו דווקא אירוע פחות חיובי מהמשחק: במהלך המחצית השנייה הוא צלל ברחבה וקיבל פנדל, שלא היה ולא נברא. השופט ההולנדי ביורן קאופרס ניצל בזכות ה-VAR, שקבע כי לא הייתה כל עבירה וביטל את בעיטת עונשין, אבל ברשתות החברתיות ממש לא עברו לסדר היום על הפעולה הלא ספורטיבית של ניימאר.

עוד בנושא

מונדיאל 2018: 0:2 דרמטי לנבחרת ברזיל על נבחרת קוסטה ריקה
מלחמה שקטה: על העימות הבלקני במשחק בין סרביה לשוויץ במונדיאל
הגיע הזמן לדור חדש של פרשנים: על המגמה המסתמנת מאולפן המונדיאל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
לא ישכחו לו את זה מהר. ניימאר/רויטרס

מיטב התגובות ברשת על הצלילה של ניימאר

מספרים

* ניימאר טיפס עם השער שכבש למקום השלישי בטבלת מבקיעי ברזיל בכל הזמנים (56), על חשבונו של רומאריו. לפניו רק פלה (77) ורונאלדו (62).

* שערו של ניימאר היה ה-224 של נבחרת ברזיל במסגרת מונדיאלים, ובכך היא השתוותה במקום הראשון בטבלת המבקיעות לנבחרת גרמניה.

* זו הפעם הראשונה אי פעם שברזיל מנצחת משחק במונדיאל עם שער (או שניים) בתוספת הזמן.

* מאז תחילתו של המונדיאל, ב-11 מ-24 המשחקים תוצאת המחצית הייתה 0:0.

* ברזיל קטעה רצף של שלושה משחקי גביע עולם ללא ניצחון (שני הפסדים ותיקו), הרצף הגרוע ביותר שלהם מ-1978.

* בפעם הראשונה בתולדות המונדיאל, משחק שנכנס לתוספת הזמן עם תוצאת תיקו, הסתיים בניצחון בהפרש של שני שערים.

* שערו של ניימאר הובקע אחרי 96:49 דקות - זהו הגול המאוחר ביותר שהובקע בגביע העולם (לא כולל הארכות) מאז 1966.

שחקני נבחרת ברזיל חוגגים. רויטרס
ברזיל חוגגת בטירוף את השער של קוטיניו/רויטרס

התגובות

ניימאר הגיב לאירועים באינסטגרם וכתב: "לא כולם יודעים מה עברתי כדי להגיע לכאן. זה היה בכי של שמחה, של שחרור. שום דבר לא היה קל בחיים שלי. החלום ממשיך. לא החלום, המשימה".

המאמן טיטה, שהשתולל משמחה לאחר השער של קוטיניו ונפל על הדשא, טען בסיום כי נפצע ואמר בחיוך: "נפצעתי, אבל זה לא משנה! אצטרך לעבור בדיקות, נראה לי שיש שם סדק או שבר, אני לא יודע. התזמון של השער שווה את זה. ידעתי שנכבוש והייתי משוכנע שזה יגיע בדקה ה-95, טעיתי בארבע דקות. המנטליות שלנו הייתה חזקה והיינו ראויים לשערים הללו. לא משנה לי מתי הם הגיעו".

הקפטן טיאגו סילבה הודה: "היינו מאוד מודאגים, בעיקר כי הפעלנו עליהם מכבש. תקפנו ולחצנו, מכל כיוון, אבל הכדור פשוט לא נכנס. חשבנו כבר שזה לא היום שלנו. אבל גם אחרי הפנדל שבוטל, לא הפסקנו להאמין. לא יכולנו להתווכח, גם כי הזמן פעל לרעתנו וגם כי ההחלטה כבר התקבלה ולא ניתן היה לשנות אותה. ברגע כזה חייבים להישאר קרי רוח, וזה מה שעשינו". על הבכי של ניימאר הוסיף: "הוא בסדר, זה היה בכי של שחרור. היה חשוב לו להבקיע כאן. עכשיו הוא השתחרר ובמשחק הבא יהיה הרבה יותר טוב".

גבריאל ז'סוס סיכם: "היה משחק מסובך, עוצר נשימה. אף אחד לא רוצה לעבור את מה שקרה כאן היום. התמודדנו עם הלחץ, אנחנו מודעים לאחריות ולגאווה בלבישת החולצה הזו. יש יותר מ-200 מיליון איש מאחורינו. זה לא רק החלום שלנו, אלא של כל הברזילאים. כולם חייבים לתמוך בנו יותר".

אוסקר ראמירס, מאמן נבחרת קוסטה ריקה: "הכנו אסטרטגיה במטרה לשלוט בברזיל ולנצל כל הזדמנות להבקעה. יצרנו מצבים, במיוחד במחצית הראשונה, אבל לא ניצלנו אותם. במחצית השנייה ברזיל עשתה שינויים שהקשו עלינו. עדיין רצינו, אבל הצלחנו לשמור על השער רק עד לדקה ה-91. אנשים אוהבים כדורגל התקפי, אבל במונדיאל, מול הנבחרת השנייה בטיבה בעולם, אתה עושה את מה שאפשר במגבלות שלך. היום ההחלטה של ה-VAR הייתה לטובתנו, בניגוד למשחק מול סרביה, אבל אני עדיין חושב שזו תקופת הניסוי של הטכנולוגיה הזו. אני לא מרוצה ממנה".

השוער קיילור נבאס סיכם: "היה לנו משחק טוב, זה מאוד קשה. אנחנו הולכים עם הראש מורם. אלו שחשבו שלא נעשה כלום מול ברזיל, טעו טעות מרה. אני עצוב, אבל כולנו הפסדנו יחד ואנחנו מאוחדים גם ברגעים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully