וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המושיע? "מראדונה ביקש לקיים פגישת חירום עם שחקני ארגנטינה"

לפי הדיווח כוכב העבר האגדי ביקש פגישה עם שחקני ארגנטינה לפני המשחק הקריטי מול ניגריה. בראיון לרשת טלוויזיה מוונצואלה, אמר: "אני כועס וזועם". מסצ'ראנו הכחיש קרע עם המאמן סמפאולי

עריכה: מתן חדד

(עדכון ראשון: 10:28)

יום סוער עבר אמש (שבת) על נבחרת ארגנטינה, במהלכו, כך על פי התקשורת, נרשמה מעין "הפיכה" של השחקנים נגד המאמן חורחה סמפאולי. כמו כן, בפגישה בין השחקנים, הצוות המקצועי ונשיא ההתאחדות, הטיח האחרון בסמפאולי: "אין לך סמכות על השחקנים יותר".

מי שנשלח היום לנסות להרגיע את הרוחות הוא חאבייר מסצ'ראנו הוותיק. "היחסים עם המאמן נורמלים לגמרי", אמר הקשר בן ה-34, "כמובן שאם אנחנו מרגישים לא בנוח עם משהו, אנחנו אומרים למאמן. יש הרבה אגדות על הנבחרת ועל הדור הזה. שיחקתי תחת שמונה מאמנים שונים במדים הלאומיים ואף מאמן לא טען שהשחקנים הם אלו שבוחרים את ההרכב".

הדברים של מסצ'ראנו, במסיבת עיתונאים לא מתוכננת, היו אמורים לספק תשובה לדיווחים הבלתי פוסקים על אותה "הפיכה". ב"קלארין" כתבו. "השחקנים לא סומכים על המאמן, הם יודעים שזו ההזדמנות האחרונה של הדור הזה. התכנית של ההתאחדות היא להכעיס את סמפאולי כל כך שיחליט לעזוב מרצונו, וישאיר הזדמנות למאמן אחר (אולי חורחה בורוצ'אגה), לחולל נס".

ובינתיים, מהמחנה הארגנטינאי מדווחים שדייגו מראדונה, הוא ולא אחר ביקש פגישת חירום עם שחקני ארגנטינה לקראת המפגש הגורלי עם ניגריה. על פי הדיווח דייגו "ישמח" להיפגש עם סמפאולי המאמן והשחקנים כדי לדרבן אותם. "אנחנו הולכים להגן על הכבוד שלנו", אמר מראדונה בראיון לערוץ טלוויזיה וונצואלי, "אני זועם וכועס מבפנים בגלל שכל מי שלובש את החולצה הזו לא יכול להיראות ככה נגד קרואטיה שהיא לא גרמניה ולא ברזיל, לא הולנד ולא ספרד".

בתוך כל בלגן הזה, ניסה נשיא ההתאחדות קלאודיו טאפיה להרגיע את המצב, זימן את סמאפולי לחדר המלון שלו והבהיר לו שימשיך להדריך את הנבחרת גם במשחקה הגורלי מול ניגריה ביום שלישי. "שום דבר לא קרה", אמר לו. על פי "קלארין", "סמאפולי יאמן מול ניגריה. לאחר מכן, הכל יהיה תלוי בתוצאות. אם ינצח, הכל יישכח. אם יפסיד, העופות הדורסים יחגגו על מה שיישאר מנבחרת ארגנטינאית ממנה לאף כבר לא יהיה אכפת".

עוד בנושא:

"הפיכה" בנבחרת ארגנטינה: מערכת היחסים עם סמפאולי "שבורה"
עדיין לא הכול אבוד: כל התרחישים לקראת מחזור הנעילה בבית ד'
בגרמניה מהללים את קרוס: "טוני, אתה אלוהי הכדורגל", מאמן שבדיה זעם על המנשאפט

מאמן נבחרת ארגנטינה חורחה סמפאולי. רויטרס
הבלגן נמשך. סמפאולי/רויטרס

שחקן העבר ריקרדו ג'וסטי צוטט כאומר: "ההתאחדות כבר דיברה עם בורוצ'אגה. נאמר שהשחקנים רוצים לאחד את הנבחרת ואמרו שאם סמפאולי רוצה לעזוב, גם ככה הכל רקוב". עם זאת, לאחר מכן הכחיש כי אמר את הדברים".

ב"אולה", כמו במספר כלי תקשורת אחרים, דווח על אינסוף שמועות שצצו סביב נבחרת, ולא רק בהקשר של סמפאולי. על המאמן נכתב: "הוא לא יודע מה לעשות, השחקנים כבר לא מאמינים בו כי שינה אלף פעמים את דעתו ואת שיטת המשחק שלו. זה נכון שעשה טעויות רבות, אבל גם השחקנים לא קורבנות, גם הם חלק מהבעיה. לשחקנים יש עדיפות על המאמן אצל ההתאחדות, כי הם חשובים יותר מהמאמנים".

ובמצב הלחץ - כל מחווה מקבלת פרשנות. היום, ביום הולדתו ה-31 של מסי, האימון נפתח עם חיוכים וברכות לכוכב, ובארגנטינה טוענים ש"סמפאולי ניגש והעניק לו חיבוק חם ובירך אותו", מה שאמור לשדר מסר חיובי. היום נשיא ההתאחדות תקף את התקשורת ואמר לנוכח הדיווחים הסנסציוניים במדינה: "אל תשכחו את התפקיד שלכם, שאתם צריכים להעביר מידע בשקיפות לציבור". לדבריו, "הנבחרת מאוחדת עבור העם הארגנטינאי, יש לנו מחויבות גדולה ורצון לנצל את ההזדמנות הספורטיבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully