וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד - מרוקו: פרננדו היירו עשוי לספסל את אנדרס אינייסטה

מאמן לה רוחה עשוי לערוך שינויים משמעותיים בקישור בעקבות היכולת הלא משכנעת בשני המשחקים הראשונים. קוקה מועמד לפתוח (ב', 21:00, כאן11). היירו: "מחויבים להשיג שלוש נקודות"

מחזור 3הסתיים25/06/2018
ספרד
  • איסקו (19)
  • אספאס (90)
2:2
  • (14) בוטאיב
  • (81) אן-נסיירי
מרוקו
עריכת וידאו: ליר שפיגלר

ספרד

לה רוחה מחפשים ניצחון משכנע ראשון במונדיאל הנוכחי כדי להבטיח באופן סופי ומוחלט את מקומם בשמינית הגמר. במשחק הקודם הספרדים אמנם השיגו שלוש נקודות אך היו רחוקים מלשכנע מול נבחרת איראן. בשל היכולת הלא מספקת המאמן פרננדו היירו עשוי לערוך כמה שינויים בהרכב כשאחד מהם הוא הספסול אפשרי של אנדרס אינייסטה, כובש שער הניצחון בגמר מונדיאל 2010. אינייסטה שיחק 71 דקות מול האיראנים והחלף על ידי קוקה. דייגו קוסטה, שכבש עד כה שלושה שערים בטורניר, צפוי להמשיך וקבל קרדיט בחוד.

היירו אמר: "אנחנו מחויבים להציג מחר יכולת טובה ולהשיג שלוש נקודות כדי לנסות לסיים בראש הבית. אנחנו מצפים למשחק קשה. מרוקו עדיין מסוכנת למרות שהיא איבדה סיכוי לעלות שלב. היא תוכל לשחק בחופשיות ואנחנו נהיה חייבים להיות עירניים".

שחקן נבחרת ספרד אנדרס אינייסטה. רויטרס
בדרך לספסל? אנדרס אינייסטה/רויטרס

מרוקו

לאחר ההפסד המתסכל במשחק הקודם לפורטוגל הפכה הנבחרת הצפון אפריקאית לראשונה שהודחה באופן רשמי מהמונדיאל. כעת נותר לחבורה של הרווה רנאר קרב על הכבוד בלבד כשהמטרה היא לא סיים את הטורניר עם מאזן של שלושה הפסדים. נראה שהמאמן הצרפתי לא יבצע שינויים רבים ביחס למשחק מול פורטוגל. איוב על קעבי עשוי לשוב לחוד במקומו של חאליד בוטייב.

הרווה רנאר אמר: "אנחנו מרגישים שזה לא צודק שכבר עפנו עוד לפני המשחק השלישי, אבל זאת המציאות וצריך להתמודד איתה. אנחנו רוצים לשמור על הכבוד שלנו, זה מה שנשאר לנו. זה קשה לשחק במשחק כזה, כשאתה יודע שאתה הולך הביתה, אבל אנחנו צריכים להכריח את עצמנו למצוא משהו להילחם עליו. אני מקווה שהיריבה תגרום לשחקנים לרצות לתת את כל כולם ולהעניק לאנשי מרוקו רגע של אושר. נשחק כמו ששיחקנו נגד פורטוגל ונגד איראן, ננסה לעשות הכל כדי לנצח".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הרווה רנאר מאמן נבחרת מרוקו. רויטרס
יסיים עם טורניר עם אפס נקודות? הרווה רנאר/רויטרס

מספרים

* ספרד עושה את דרכה לעבר העפלה תשיעית לשלבי הנוקאאוט של הגביע העולמי.

* ספרד ניצחה שלושה מארבעת משחקיה מול יריבות אפריקאיות במונדיאל, במהלכם כבשה 11 שערים. ההפסד היחיד: 3:2 לניגריה בשלב הבתים ב-1998.

* דייגו קוסטה כבש תשעה שערים בתשעה משחקים רצופים בהם פתח בהרכב הספרדי.

* רצף המשחקים של ספרד ללא הפסד עומד על 22 (15 ניצחונות, 7 תוצאות תיקו) - מאז נוצחה 2:0 בידי איטליה בשמינית גמר יורו 2016.

* ספרד כבשה ארבעה מתוך חמש השערים האחרונים שלה במחצית השנייה.

*מרוקו לא ספגה יותר משער אחד ב-21 המשחקים האחרונים שלה

* זו השתתפות חמישית של מרוקו במונדיאל, ועד כה היא סיימה שלב בתים ללא נקודות רק ב-1994, אבל אז לפחות כבשה פעמיים. הפעם זה עלול לקרות לה גם ללא שערי זכות.

* את כל הנקודות שלה, אגב, השיגה מרוקו מול יריבות מאירופה: ניצחונות על פורטוגל (1986) וסקוטלנד (1998) ותוצאות תיקו מול בולגריה, פולין, אנגליה ונורבגיה.

הרכבי הקבוצות

שופט: רשבאן אירמטוב (אוזבקיסטן)
אצטדיון: קלינינגרד
קהל: 33973

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully