וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה שוב חולמת, פרנק למפארד: "באמת חושב שאפשר ללכת עד הסוף"

ה-1:6 על פנמה גרם לשחקני עבר ופרשנים לפנטז על זכיה. אקס צ'לסי: "לנבחרת הזאת יש סיכוי אמיתי". גארי נוויל: "עם שחקן כמו קיין, צריך להיסחף". ומה קורה בסכונויות ההימורים?

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

ההצגה הנהדרת מול פנמה אמש (ראשון) הציתה מחדש את הדמיון של הממלכה הבריטית. למונדיאל 2018 הגיעה נבחרת אנגליה עם מעט מאוד ציפיות (באופן יחסי לטורנירים גדולים קודמים, כמובן), וכעת הן שוב טיפסו גבוה. כמה גבוה? על פי פרנק למפארד, שכבר חווה כישלון או שניים במדי נבחרת שלושת האריות, "אפשר ללכת עד הסוף, אני באמת חושב כך".

קשר העבר דיבר עם רשת BBC והוסיף: "אני לא מבין למה להיות שליליים. הנבחרת הזו הראתה את היכולות שלה, וזה לא רק אני: פשוט תסתכלו על הכישרון בסגל הזה, למה שנבטל את עצמנו? כן, שהשחקנים יתמקדו במשחק אחר משחק, זה התפקיד שלהם, אבל אנחנו יכולים להסתכל ולהגיד שלנבחרת הזאת יש סיכוי אמיתי לעשות את זה. בעבר קרו המון דברים וניתחנו הכל ונוצרו הרבה ויכוחים עבור מה הכי טוב לנבחרת. לגארת' סאות'גייט מגיע קרדיט ענק, הוא יצר שיטה שזורמת ושינה את הפילוסופיה. יש לנו הרבה יותר אופציות עם הכדור כרגע כי אנחנו לא משחקים את ה-4-4-2 הבסיסי ששיחקנו כל כך הרבה שנים".

פיטר קראוץ' כתב טור ל"דיילי מייל", ובו, בין היתר, סיפר שאנשים מבקשים ממנו לא להיסחף עם הזרם. "מצטער לאכזב, אבל אני שמח להיסחף. לא אכפת לו אם זו פנמה, אני מתלהב מהיכולת של אנגליה. הלוואי שזה ימשיך ככה. עבר הרבה יותר מדי זמן מאז שיכולנו לקום מהמושבים ולהריע לנבחרת לאומית, וזו מספקת את כל הסימנים הטובים. בואו לא נעצור את הרגשות שלנו".

גארי נוויל שיבח בעיקר את הארי קיין: "הוא שחקן ברמה עולמית, ואין לנו הרבה כאלה. תמיד אנחנו נסחפים עם אנגליה, אבל כשיש לך שחקן שכל נבחרת היתה רוצה בטורניר גדול, צריך להיסחף. צריך להיסחף איתו. אנחנו תמיד מנסים להתאים ציפיות, אבל הבחור הזה הוא הדבר האמיתי".

בסוכנויות ההימורים, אגב, עלתה אנגליה למועמדת השישית ללכת עד הסוף, לאחר שדורגה נמוך יותר ערב הטורניר. שחקניו של גארת' סאות'גייט מקדימים בין היתר את קרואטיה, פורטוגל וארגנטינה. ספרד וברזיל ראשונות ואחריהן (לפי הסדר) גרמניה, בלגיה, צרפת ואנגליה.

עוד בנושא:

אל תאבדו את המומנטום: על ההתפתחות וההתלבטות של נבחרת אנגליה
הארי קיין חולם בגדול: "אנחנו חייבים להאמין שאפשר ללכת עד הסוף"
מונדיאל 2018: אנגליה הביסה 1:6 את פנמה ועלתה לשמינית הגמר

שחקן נבחרת אנגליה הארי קיין חוגג. רויטרס
עם שחקן כזה, אפשר לחלום. קיין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully