וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2018 - סיקור יומי - היום ה-12 | 25.6.2018

17:00 רוסיה - אורוגוואי, 17:00 ערב הסעודית - מצרים, 21:00 פורטוגל - איראן, 21:00 ספרד - מרוקו, השידורים, האצטדיונים, הטבלאות וההכנות: כל מה שצריך לדעת לקראת משחקי היום בגביע העולמי

בית א'

אורוגוואי - רוסיה 17:00
קוסמוס ארנה (סמארה)
ערוץ הספורט

שתי הנבחרות שכבר הבטיחו את ההעפלה לשלב הבא ייפגשו לקרב ישיר על המקום הראשון בבית, בידיעה שתיקו יציב את רוסיה בראש בזכות יחס השערים העדיף שלה. המארחת, שדרסה 0:5 את ערב הסעודית ו-1:3 את מצרים, תרצה להמשיך בחגיגה המפתיעה שלה גם מול יריבה עדיפה, בעוד שהסלסטה שהסתפקו ב-0:1 בשני המשחקים הראשונים שלהם, עדיין לא יודעים האם עדיף להם לסיים במקום הראשון או השני, מכיוון שתמונת המצב בבית ב' המקביל תתבהר רק אחרי סיום המשחקים בבית א'.

ערב הסעודית - מצרים 17:00
וולגוגרד ארנה (וולגוגרד)
כאן 11

משחק על הכבוד בלבד בין שתי הנבחרות שהפסידו בשני משחקיהן הראשונים. מוחמד סלאח אומנם כבש שער היסטורי לזכות המצרים, אך האכזבה של הפרעונים מהתפתחות הטורניר קשה מאוד, וכל מה שנותר להם הוא למנוע התבזות נוספת, מול הסעודים שעדיין לא כבשו אפילו שער בודד בטורניר, וספגו לא פחות משישה שערים.

עוד בנושא

הכל על מונדיאל 2018 בוואלה! ספורט
ללוח המשחקים המלא של המונדיאל
לסגלים המלאים של 32 הנבחרות

בית ב'

איראן - פורטוגל 21:00
מורדוביה ארנה (סרנסק)
ערוץ הספורט

ספרד - מרוקו 21:00
קלינינגרד
כאן 11

1. ספרד 4 נק' (3:4)
2. פורטוגל 4 נק' (3:4)
3. איראן 3 נק' (1:1)
4. מרוקו 0 נק' (2:0)

המצב: ספרד, פורטוגל ואיראן נלחמות על המקום בשמינית הגמר, מרוקו הודחה.

* כדי לעלות ספרד צריכה: לנצח או לעשות תיקו עם מרוקו. במקרה של הפסד, היא צריכה לקוות שפורטוגל תנצח את איראן, או שאיראן תנצח את פורטוגל בהפרש גדול יותר מההפסד של ספרד למרוקו.

* כדי לעלות פורטוגל צריכה: לנצח או לעשות תיקו עם איראן. במקרה של הפסד, היא צריכה לקוות שמרוקו תנצח את ספרד בהפרש גדול יותר מההפסד של פורטוגל לאיראן.

* כדי לעלות איראן צריכה: לנצח את פורטוגל, או לעשות תיקו עם פורטוגל ולקוות להפסד של ספרד למרוקו בהפרש של יותר משני שערים (2:0, 3:1 וכו').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully