וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבאלטה: "סמפאולי לא יודע מה הוא עושה". מסי לא מוותר על החלום

נבחרת ארגנטינה התאמנה לקראת הקרב הגורלי בשלישי (21:00), מגן ווסטהאם הצטרף למצעד המבקרים של המאמן. ליאונל מסי: "מצטמרר מהמחשבה על זכייה בגביע העולמי עם המדינה שלי"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

נבחרת ארגנטינה תתייצב ביום שלישי (21:00) בפני משחק גורלי נגד ניגריה שבו כל תוצאה מלבד ניצחון תגרום להדחה מוקדמת של סגנית אלופת העולם כבר בשלב הבתים. אחרי שחגגו יום הולדת 31 לליאונל מסי, האלביסלסטה ערכו היום אימון מסכם כשעל פי הדיווחים חורחה סמפאולי המאמן שנמצא בלחץ אדיר יערוך מספר שינויים בהרכב לעומת זה שהובס 3:0 מול קרואטיה. הראשון שישלם את המחיר יהיה ווילי קבאז'רו השוער ששגה בגדול בגול הראשון ויאבד את אפודת השוער לטובת פרנקו ארמאני. אבר באנגה ואנחל די מריה שלא קיבלו אפילו דקה מול הקרואטים צפויים לפתוח בקישור בעוד שגונסאלו היגואין יפתח ככל הנראה בחוד לצידו של מסי במקום קון אגוארו בשיטה של 4:4:2.

עוד בנושא:

המושיע? "מראדונה ביקש לקיים פגישת חירום עם שחקני ארגנטינה"
"הפיכה" בנבחרת ארגנטינה: מערכת היחסים עם סמפאולי "שבורה"
עדיין לא הכול אבוד: כל התרחישים לקראת מחזור הנעילה בבית ד'

ליאונל מסי עם נבחרת ארגנטינה חורחה סמפאולי. רויטרס
מסי וסמפאולי באימון היום/רויטרס

מגן ווסטהאם פבלו סבאלטה הצטרף למצעד המבקרים של סמפאולי ואמר: "חורחה סמפאולי ביצע טעויות בהרכבים שלו. המשחק נגד איסלנד לא היה טוב. הוא ישחק עם רביעייה הגנתית ושני קשרים אחוריים נגד נבחרת שהתגוננה רוב הזמן. היתה חסרה לנו יצירתיות סביב מסי ברחבה, המעברים היו איטיים מדי. נגד קרואטיה עברנו לשלושה בהגנה, שחקנים חדשים, שיטה חדשה. המאמן לא יודע מה הוא עושה. עדיין נותר לנו סיכוי. ניגריה נבחרת חזקה והשחקנים צריכים להופיע, עם האיכות שיש לנו מקדימה ניתן לצפות שנבקיע שערים".

מסי: "זה אומר כל כך הרבה עבורי לזכות עם ארגנטינה בגביע העולם. תמיד היה לי חלום לצפות בי מניף את גביע העולם והאמוציות שכרוכות בכך. השיער שלי סומר רק מלחשוב על הרגע הזה. זה יגרום לכל כך הרבה אושר למיליוני ארגנטינאים בעולם ואסור לנו לוותר על החלום. זכיתי בכל הטורנירים החשובים, אבל לא ארצה לפרוש מכדורגל בלי להניף את גביע העולם עבור המדינה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully