וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח מתנצל בפני אוהדי מצרים ומבטיח: "נחזור ב-2022"

הכוכב הגדול ביקש סליחה ממדינתו לאחר שהנבחרת הפסידה את שלושת משחקיה והכחיש שמועות על פרישה: "יודע שזה קשה עבורם, כמו שהיה קשה עבורנו, לחלק מהשחקנים לא היה מספיק ניסיון"

עריכת וידאו: מתן חדד

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

נבחרת מצרים סיימה אמש (שני) מונדיאל שלישי ללא ניצחון, לאחר שהפסידה במחזור הסיום של בית א' 2:1 לערב הסעודית בעקבות שער בדקה ה-95. הסעודים חגגו ניצחון ראשון במונדיאל מאז 1994 (0:1 על בלגיה) וסיימו במקום השלישי בבית, בעוד למצרים שיחזרו לקהיר ללא נקודות, נותר רק להתנחם בשיא של השוער עיסאם אל חדארי, שבגיל 45 ו-161 ימים הפך לשחקן המבוגר בתולדות הגביע העולמי ואפילו עצר פנדל ביום הכי מרגש בקריירה שלו.

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מצרים ספגה בדקה ה-95 והפסידה 2:1 לערב הסעודית
אורוגוואי הביסה 0:3 את רוסיה וסיימה בפסגת בית א'
לואיס סוארס: "רצינו להשיג יותר מאשר בשני המשחקים הראשונים"

שוער נבחרת מצרים עיסאם אל-חדארי מאוכזב. רויטרס
בדמעות. עיסאם אל חדארי/רויטרס

המספרים

* עיסאם אל חדארי בן ה-45 ו-161 יום הוא השחקן המבוגר ביותר ששיחק במונדיאל. הוא שבר את שיאו של פאריד מודראגון, שהיה בן 43 ושלושה ימים.

* אל חדארי מבוגר יותר משלושה מאמנים במונדיאל: רוברטו מרטינס, מלאדן קרסטיץ' ואליו סיסה.

* כשאל חדארי ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת בשנת 1996, החלוץ שנכנס כמחליף במדי הפרעונים, רמדן סובחי, עוד לא נולד.

* ערב הסעודית סיימה רצף של 12 משחקי מונדיאל ללא ניצחון. הפעם האחרונה בה הסעודים טעמו ניצחון הייתה במונדיאל 1994, כשניצחו 0:1 את בלגיה. הם רשמו גם ניצחון שלישי במונדיאלים בסך הכל.

* עיסאם אל חדארי הפך לשוער הרביעי בהיסטוריה שעוצר פנדל בהופעת הבכורה שלו במונדיאל, והשני בטורניר הנוכחי אחרי האנס הלדורסון מאיסלנד.

* הפנדל שכבש סלמן אל-פארז' היה השער המאוחר ביותר שנכבש במחצית הראשונה מאז שנת 1966: הוא נכבש בדקה 50:36.

* מאז הצטרף לליברפול ביולי 2017, מוחמד סלאח כבש 50 שערים ב-58 הופעות עם המייטי רדז ונבחרתו.

שחקני נבחרת ערב הסעודית חוגגים. רויטרס
חגיגה גדולה בסעודיה/רויטרס

התגובות

מוחמד סלאח התנצל בפני האוהדים והבטיח, בניגוד לשמועות על פרישה אפשרית מהמדים הלאומיים, שיהיה חלק מהנבחרת גם ב-2022: "אנחנו רוצים להתנצל בפני כל אוהדי מצרים, ואלה שבאו לתמוך בנו במשחקים. אני יודע שזה היה קשה עבורם, בדיוק כפי שזה היה קשה עבורנו. אבל מצרים הגיעה למונדיאל לראשונה אחרי 2018 שנים, לחלק מהשחקנים לא היה מספיק ניסיון, ואנחנו עוד נחזור ב-2022".

הקטור קופר, שלא הצליח להוביל את מצרים לניצחון ראשון אי פעם במונדיאל וסיים את חוזהו, אמר: "אני לא יודע מה יהיה, אפגש עם ראשי ההתאחדות בקהיר ואז נראה. האסטרטגיה שלנו לא הייתה כישלון. יצרנו חמישה מצבים מצוינים במחצית הראשונה ושיחקנו טוב, אבל התוצאות לא הלכו לכיוון שלנו בכל הטורניר. כן, הפסדנו שלושה משחקים, אבל בשניים מהם ספגנו אחרי הדקה ה-90. זה חוסר מזל. אני עצוב ומאוכזב, אבל כאן בגביע העולמי אנחנו מתמודדים עם הנבחרות הטובות בעולם, וגם הן סופגות שערים כאלה. אמרו פעם אחר פעם שאנחנו הגנתיים מדי, אבל עלינו לגביע העולמי עם הגישה הזו, לראשונה אחרי 29 שנים. הגענו לגמר אליפות אפריקה עם השיטה הזו. לפעמים אני מרגיש שיש חובה לנגח אותנו רק כי הפסדנו".

על השיא של אל חדארי אמר: "אין הרבה הבדל בין שלושת השוערים שלנו, אבל הוא היה האדם הנכון לשחק היום ואני מאמין שכל אדם במצרים שמח שהוא קבע את השיא הזה".

הקפטן הסעודי אוסמה חווסאווי: "השגנו שלוש נקודות היסטוריות. אנחנו מאושרים. שיחקנו פשוט נהדר והצלחנו לנצח. עצרנו את מוחמד סלאח וגם את שאר השחקנים שלהם. אני גאה בקבוצה, והניצחון הזה מוקדש לעם הסעודי".

סלאם אל-דווסארי, כובש שער הניצחון: "זה היה משחק גדול שלנו, ואני כל כך מאושר שהצלחנו להשיג בו ניצחון. הגיע לנו. זה ניצחון שניתן לנו הרבה כבוד. אני גאה שהצלחתי להכניס את שמי לרשימת השחקנים שכבשו עבור סעודיה במונדיאל. זה גורם לי לאושר ולגאווה גדולה. רצינו להעפיל לשלב הבא, אבל המשחק הראשון שלנו היה רע מאוד. בשני לא הגיע לנו להפסיד, אבל ככה זה בטורנירים כאלה. אני שמח שהצלחנו לסיים אותו עם ראש מורם".

שחקן נבחרת מצרים מוחמד סלאח. רויטרס
הוא עוד ישוב. סלאח/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully