וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו - שבדיה: אוסוריו "לא ישחק על תיקו", אנדרסון "רוצה לשכוח את 10 השניות מול גרמניה"

אחד הבתים הכי צמודים ומורכבים מגיע להכרעה: מקסיקו יכולה לעוף למרות הפתיחה המושלמת, אבל המאמן מכריז כי לא ישנה סגנון משחק. שבדיה רוצה לשים בצד את השער של טוני קרוס ומוכנה ל"משחק המפתח" (רביעי, 17:00, כאן 11). תמונת הסיכויים המלאה

מחזור 3הסתיים27/06/2018
מקסיקו
    0
    • (50) אוגוסטינסון
    • (62, פנדל) גרנקוויסט
    • (74, גול עצמי) אלווארז
    שבדיה
    עריכת וידאו: מתן חדד

    מקסיקו

    מקסיקו פתחה את המונדיאל עם ניצחון גדול על גרמניה, הוסיפה אחר כך ניצחון חשוב על דרום קוריאה, ועם זאת, למרות הכל, עדיין יכולה למצוא את עצמה מחוץ לטורניר. אל טרי יגיעו למשחק מול שבדיה בידיעה שתיקו ומעלה יעלה אותם לשמינית, אבל בתוצאות מסוימות, שהן ניצחון של שבדיה וניצחון של גרמניה על דרום קוריאה, עשוי להיווצר בית משולש בין מקסיקו-גרמניה-שבדיה. כאן, תוצאות מסוימות יקבעו מיקומים שונים בשל יחס השערים הפנימי בין הנבחרות. (לדוגמה: אם גרמניה ושבדיה ינצחו 0:1, הן יעלו לשלב הבא ומקסיקו תסיים שלישית. אם גרמניה ושבדיה ינצחו 1:2, שבדיה ומקסיקו יעלו לשלב הבא וכך הלאה).

    השוער גיז'רמו אוצ'ואה סבור שלמקסיקו יש את מה שנדרש כדי לנצח את הסקנדינבים. "ידענו שזה יהיה צמוד עד המשחק האחרון, וזה מה שקרה", אומר השוער, שרשם בשני המשחקים הראשונים 14 עצירות, יותר מכל שוער אחר בטורניר, "אנחנו מוכנים לניצחון בכל שלושת המשחקים, זו המטרה שלנו".

    מאמן מקסיקו חואן קרלוס אוסוריו הבטיח שקבוצתו לא תשחק על תיקו ואמר: "אנחנו נעלה על המגרש כדי לקחת שלוש נקודות. המצב בטבלה לא ישנה את סגנון המשחק שלנו. הוא יהיה התקפי. עדיין לא הבטחנו את העלייה שלנו, אבל מצד שני מי היה מאמין שיהיו לנו שש נקודות בשלב הזה של הטורניר".


    עוד בנושא
    לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
    המשחק השני בבית - דרום קוריאה - גרמניה: ברנדט יפתח במשחק הקריטי של אלופת העולם?

    מאמן נבחרת מקסיקו, חואן קרלוס אסוריו. רויטרס
    מבטיח משחק התקפי. אסוריו/רויטרס

    שבדיה

    כמה שהשבדים היו קרובים, ככה עכשיו הם רחוקים. שער בדקה ה-95 שבר את הסקנדינבים, שהפסידו 2:1 לגרמניה ואיבדו את היתרון שהיה להם בבית. כעת כדי לעלות שבדיה צריכה לנצח את מקסיקו בהפרש של שני שערים ומעלה, או לקוות שגרמניה לא תנצח את דרום קוריאה, או בכל מקרה - לעשות תוצאה יותר טובה משל גרמניה (לנצח בפער גדול יותר). אופציה נוספת היא תיקו עם מקסיקו, והפסד של גרמניה לדרום קוריאה.

    מרכוס ברג הודה ששבדיה הייתה "שבורה" אחרי ההפסד לגרמניה. "אבל יש אמירה כזאת, 'נשברים כדי להתרומם מחדש'", אמר ברג, "זה עדיין בידיים שלנו, וזה משהו שמשמח אותנו מאוד. נעשה הכל מול מקסיקו, כי יש לנו רוח מדהימה בנבחרת. יהיה קשה מאוד לעצור את הרצון שלנו להעפיל לשלב הבא".

    המאמן יאנה אנדרסון אמר לקראת המשחק: "הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק כדורגל טוב חוץ מ-10 השניות האחרונות במשחק נגד גרמניה. המשחק נגד מקסיקו הוא המפתח להמשך הדרך וכך אנחנו מתכוננים אליו. יש לנו את כל הכלים לנצח את מקסיקו ואנחנו נעשה הכול כדי שזה מה שיקרה".

    יאנה אנדרסון, מאמן נבחרת שבדיה. רויטרס
    מוכן למשחק המכריע. אנדרסון/רויטרס

    טריוויה

    * מקסיקו מעולם לא ניצחה שלושה משחקים רצוף במונדיאל, ועשויה להיות הראשונה אי פעם מקונקאק"ף שמשלימה רצף שכזה.

    * ההפסד של שבדיה לגרמניה (2:1) היה הראשון שלה בשלב הבתים מ-1990 אז הפסידה 2:1 לקוסטה ריקה.

    * שבדיה רשמה מול גרמניה רק 24 אחוז בהחזקת כדור - הנתון הכי נמוך אי פעם במשחק במונדיאל מאז 1966.

    * מקסיקו לא הצליחה לכבוש מול שבדיה בארבעת המפגשים האחרונים ביניהן.

    * מקסיקו לא הפסידה ב-17 מ-18 המשחקים האחרונים שלה במונדיאל.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: נסטור פיטאנה (ארגנטינה)
    אצטדיון: האצטדיון המרכזי (יקטרינבורג)
    קהל: 33061

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully