וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2018 - סיקור יומי - היום ה-16 | 30.6.2018

17:00 צרפת - ארגנטינה, 21:00 אורוגוואי - פורטוגל, השידורים, האצטדיונים, היריבות בדרך לגמר וההכנות: כל מה שצריך לדעת לקראת משחקי היום בגביע העולמי

צרפת - ארגנטינה 17:00

קאזאן ארנה (קאזאן)
כאן 11

ארבעה ימים בלבד אחרי הדרמה הגדולה ששלחה אותה ברגע האחרון לשמינית הגמר, נבחרת ארגנטינה תתייצב בפני משימה קשה בהרבה בדמותה של נבחרת צרפת. המשחק שיפתח את שלב שמינית הגמר במונדיאל 2018 ייאפשר לליאונל מסי וחבריו לשחק עם הרבה פחות לחץ אחרי שנמנעו מהדחה מוקדמת ומביכה, אך האלביסלסטה יודעים שרמת הכדורגל אותה הציגו בשלב הבתים לא תספיק מול העוצמות והאיכויות של הצרפתים. הטריקולור צלחו את שלב הבתים בקלות, ודידייה דשאן אף הצליח לתת לכמה מכוכביו לנוח במשחק השלישי והאחרון מול דנמרק, אחרי שהעלייה כבר הובטחה.

עוד בנושא

הכל על מונדיאל 2018 בוואלה! ספורט
ללוח המשחקים המלא של המונדיאל
לסגלים המלאים של 32 הנבחרות

אורוגוואי - פורטוגל 21:00

אצטדיון פישט (סוצ'י)
כאן 11

האורוגוואים סיימו את שלב הבתים עם מאזן מושלם ונטול ספיגות, אך גם בנבחרת של לואיס סוארס יודעים שהם עדיין לא עמדו במבחן אמיתי, גם לא מול רוסיה המארחת אותה הביסו 0:3. כעת הם ינסו לעצור את כריסטיאנו רונאלדו הלוהט, שאומנם שבת מהבקעה ואף החטיא פנדל מול איראן, אבל הספיק למצוא את הרשת ארבע פעמים קודם לכן, והוא יודע שניצחון עשוי לשלוח אותו למפגש שכל עולם הכדורגל מצפה לו - מול ליאו מסי וארגנטינה ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully