וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה מתאושש: "זה עדיין יכול להיות המונדיאל של ליאו מסי"

מספר 10 האגדי מנסה לחזור לשגרה אחרי ההתרחשויות מול ניגריה ("מצבי מצוין, לא אתן לכמה טיפשים להטריד אותי") ומייעץ לפרעוש. וגם: למה רונאלדו הברזילאי הוא "הכישרון הגדול אי פעם?"

אימג'בנק GettyImages

עד כה נראה היה שדייגו מראדונה מתחרה עם ליאונל מסי על מי מקבל יותר כותרות במונדיאל, אולם על פי מספר 10 האגדי, החל מהיום (שבת, 17:00, כאן11) המאזן עומד להשתנות לטובת הפרעוש. "זה עדיין יכול להיות המונדיאל של ליאו מסי", אמר מראדונה, שמתאושש מהמקרה המוזר ביציע מול ניגריה, ל"מארקה". "זאת רק ההתחלה, הטורניר הזה עדיין בחיתולים. רק עכשיו מתחיל הדבר האמיתי. כדי להתקרב למה שרונאלדו עושה בפורטוגל, מסי חייב שהנבחרת תתקוף יותר".

מראדונה טען שמעמדו של חורחה סמפאולי בקרב השחקנים אינו ירוד כפי שהוצג בתקשורת. "אני לא מאמין שהיה מרד, או דברים מהסוג הזה", אמר. "אם זה נכון, עדיף שלא יהיה מאמן בכלל. אם זה נכון, זה מכעיס מאוד. אני מקווה מאוד שיש לנבחרת הזאת פיגורה על הקווים. גם השחקנים הכי מנוסים והכי ותיקים שיש זקוקים למאמן עם סמכות".

עוד בנושא

17:00, כאן11: דשאן וצרפת מול ארגנטינה ומסי בשמינית הגמר
21:00, כאן11: רונאלדו ופורטוגל מול אורוגוואי וסוארס בשמינית הגמר
666 דקות לא שער בשלב הנוקאאוט: הבצורת של ליאו מסי תישבר?

שחקן העבר של נבחרת ארגנטינה דייגו מראדונה. רויטרס
לא לוקח ללב. מראדונה/רויטרס

על האפשרות שדייגו סימאונה יאמן את נבחרת ארגטינה: "אני חושב שהנבחרת לא ראויה לסימאונה, לפחות בינתיים. צריך להתחיל מהתחתית, לקחת מאמן פחות מוכר שיבנה את עצמו. סימאונה מוכר מדי, אני לא חושב שהוא יתאים".

בנוסף, טען מראדונה שהשחקן הכי מוכשר שראה בימי חייו הוא רונאלדו הברזילאי. "לולא הפציעות שלו, הוא היה הופך לשחקן הגדול בכל הזמנים. אין לי שום ספק לגבי זה".

וכמובן שלסיום סיפר מראדונה על מצבו ש"אני בסדר גמור, לא אתן לכמה טיפשים להטריד אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully