וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: אגוארו עקץ את סמפאולי, "מסי עובר גיהינום", מראדונה מציע לאמן בחינם

חלוץ נבחרת ארגנטינה הודה לכל השחקנים והצוות אבל "שכח" להזכיר את המאמן. מראדונה: "מוכן לחזור לתפקיד המאמן, בלי לקבל כסף". במדינה מנתחים למה מסי סובל, ומה הקשר למסע לישראל

מאמן נבחרת ארגנטינה חורחה סמפאולי, סרחיו אגוארו. AP
היחסים עלו על שרטון כבר מזמן. סמפאולי ואגוארו/AP

בארגנטינה עדיין מלקקים את הפצעים אחרי המונדיאל המאכזב והסוער שעבר על הנבחרת והמדינה כולה, והיום (שלישי) יהיה ככל הנראה יומו האחרון של חורחה סמפאולי כמאמן האלביסלסטה בעקבות ההדחה כבר בשלב שמינית הגמר של הגביע העולמי ויותר מכך - עקב העובדה שאיבד את חדר ההלבשה ובעצם השחקנים כבר לא רוצים אותו כמאמן שלהם.

התקשורת במדינה הדרום אמריקאית משוכנעת שסמפאולי יקבל היום את ההודעה הרשמית על פיטוריו, וזאת לאחר שנשיא ההתאחדות הארגנטינאי וסגנו נפגשו במוסקבה ושוחחו על הכישלון. השניים החליטו לא לקבל "החלטות פזיזות" ו"ראשית להקשיב למה שיש לסמפאולי להגיד", והם מקווים שההחלטה על פרידה תגיע ממנו בסופו של דבר, אבל יקבלו אותה בעצמם אם לא תישאר להם ברירה.

דייגו מראדונה שסיפק הופעה צבעונית במיוחד ברוסיה, התראיין לרשת טלוויזיה בוונצואלה והציע את עצמו כמחליפו של סמפאולי: "אני מוכן לעשות את זה בחינם, לא אבקש דבר בתמורה". מראדונה אימן את האלביסלסטה במונדיאל 2010, שם הם נעצרו ברבע הגמר עם תבוסה 4:0 לגרמניה.

עוד בנושא

בלגן בארגנטינה: "מסי ומסצ'ראנו ברחו מהמחנה וטסו ללא אישור"
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

רמז ברור ליחסים העכורים בין השחקנים לבין סמפאולי התקבל בפוסט שפרסם סרחיו אגוארו לסיכום הטורניר. החלוץ, שסופסל במשחקים החשובים נגד ניגריה וצרפת ובכל זאת סיים את המונדיאל עם שני כיבושים, יצא נגד מאמנו כבר בסיום התבוסה לקרואטיה בשלב הבתים ("שיגיד מה שהוא רוצה"), וכעת הסכסוך נמשך: אגוארו הודה לכל שחקני ואנשי הצוות בנבחרת, חוץ מלסמפאולי.

"זה הזמן להודות לבן שלי, למשפחה ולחברים שליוו אותי בכל יום", כתב קון, "לאנשים שהשקיעו מאמץ רב כדי להגיע לרוסיה ולעודד אותנו. אני מודה לאנשים מארגנטינה וממדינות אחרות שתמכו בנו בתשוקה, ומעל הכל לחברי לנבחרת שהם הטובים בעולם, שנתנו את הנשמה בכל משחק. בנוסף, אני מודה לרופאים, לפיזיותרפיסטים ולשפים שהיו חלק מנבחרת נהדרת, ומאחל לנו להמשיך להלחם יחד. אני אוהב אותך ארגנטינה".

עוד באותו נושא

בלגן בארגנטינה: "מסי ומסצ'ראנו ברחו מהמחנה וטסו ללא אישור"

לכתבה המלאה
ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה מאוכזב. GettyImages
הקרקס הנודד. מסי/GettyImages

בינתיים בארגנטינה ובספרד ממשיכים לנתח את מה שעובר על ליאונל מסי, ועל הפער בין היכולת שלו בברצלונה לזו שהוא מציג במדים הלאומיים. בספרד טוענים שמסי "עובר גיהינום" בכל פעם שהוא לובש את חולצת האלביסלסטה. הפרשן הידוע בכינוי לובו קראסקו מתוכנית הטלוויזיה הפופולרית "El chiringuito de Jugones" הגן על מסי ותקף את אוהדי ארגנטינה ואת ראשי ההתאחדות.

"מבחינת מסי, זה סיוט לשחק בנבחרת ארגנטינה, הוא לא יכול ליהנות שם", אמר, "מסי הוא שחקן על, אבל ההתאחדות הארגנטינאית לא יודעת איפה הראש ואיפה הזנב שלה, יש שם בלגן גדול, היא חובבנית, למרות שלכולם שם יש לב גדול. כשדברים לא עובדים נכון מהבסיס, לא יכולים לקרות דברים טובים. זה לא משחק של אחד על אחד, מה שמוביל להצלחה זה הקבוצה, הנבחרת, ולכן הכל מתפרק. מה שעושים לו בארגנטינה זה פשוט נוראי".

בארגנטינה גם יודעים שהבעיות עמוקות הרבה יותר מהמאמן. "חורחה סמפאולי הוא לא המחלה, הוא רק הסימפטום", כתב הפרשן סבסטיאן פסט ה"לה נסיון", שם מנתחים את הכישלון הארגנטינאי.

גם ב"אינדפנדנט" הבריטי ניתחו לעומק את הברדק הארגנטינאי, ומזכירים את הפרשה העגומה מלפני המונדיאל. "המשחק היחיד של ארגנטינה לפני המונדיאל היה מול האיטי, ואז בוטל להם הביקור למשחק בישראל.", כך נכתב, "הטיול לירושלים לא קרה כי השחקנים לא הסכימו לנסוע לשם בגלל סיבות הומניטריות וביטחוניות, וזה רק מסמל את הבעיות: אירוע שאורגן על ידי ההתאחדות למטרות כסף - בסופו של דבר רק פגע בנבחרת. בשנים האחרונות ארגנטינה הסתובבה בעולם כמו קרקס נודד למשחקי ידידות, כשההתאחדות מקבלת הצעות כספיות בתמורה להבטחה שמסי ישותף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully