וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מקסיקו על ניימאר: "אם הוא רוצה לשכב, שיילך הביתה לישון"

במקסיקו ממשיכים לקטול את הכוכב: לאיון, שהיה מעורב בתקרית שגרמה לו "לפרפר כאילו נשך אותו קרוקודיל", ביקר את הכוכב, גם אלן שירר כינה אותו "פאתטי". בסוכנויות ההימורים: ברזיל פייבוריטית לזכייה

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי עוד משחק שנוי במחלוקת שבו הואשם בצלילות ובהצגות, ניימאר ממשיך לטעון שפשוט מנסים לפגוע לו בתדמית על מנת להוציא אותו מאיזון לקראת המשך הטורניר. כוכב נבחרת ברזיל כבש אתמול (שני) בניצחון נבחרתו 0:2 על מקסיקו ששלח את הסלסאו לרבע גמר מונדיאל 2018, אבל בסיום שוב שמע ביקורת על התנהלותו על המגרש, עם ביקורת שלמעשה ספג לאורך כל הטורניר.

עוד בנושא
מונדיאל 2018: ברזיל ניצחה 0:2 את מקסיקו ועלתה לרבע הגמר
מאמן מקסיקו תקף את ניימאר: "כדורגל משחק של גברים, לא של ליצנים"
זיכרונות משמינית הגמר של 2002: ברזיל נגד בלגיה ברבע הגמר ביום שישי

מאמן נבחרת מקסיקו אומנם לא הזכיר את השם של ניימאר, אבל בסיום המשחק תקף את שחקן נבחרת ברזיל שסבל מ"עבירות מזויפות", כשלכולם היה ברור למי הוא מתכוון. "זאת בושה לכדורגל", אמר חואן קרלוס אוסוריו על ניימאר, "בזבזנו המון זמן בגלל שחקן אחד. המשחק נעצר לעתים תכופות מדי. אני חושב שזו דוגמה מאוד שלילית לכדורגל העולמי, עבור כל הילדים שצופים במשחק. זה ספורט קשוח, ספורט לגברים, לא לליצנים, לא צריך להיות פה הצגות".

מיגל לאיון שחקן נבחרת מקסיקו מול ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
הטריפו אחד את השני. לאיון מול ניימאר/רויטרס

התקרית שהכי הרתיחה את המקסיקנים הייתה באמצע המחצית השנייה, כשניימאר התנגש במיגל לאיון, והחל להתגלגל על הדשא בצורה שלפחות מהצד נראתה מעט מופרזת וחסרת פרופורציות.

עוד באותו נושא

מאמן מקסיקו תקף את ניימאר: "כדורגל משחק של גברים, לא של ליצנים"

לכתבה המלאה

ניימאר לא מתרגש מהביקורת. "אני חושב שיותר מהכל זה ניסיון להקטין אותי", אמר, "אני לא מתרשם יותר מדי מביקורת, גם כשהיא טובה, כי זה משהו שיכול להשפיע על הגישה של ספורטאי. בסיום שני המשחקים האחרונים לא דיברתי עם התקשורת כי יש יותר מדי אנשים שמדברים ומתרגשים. אני לא יודע אם הם מנסים לעשות רושם, אני פשוט רוצה רק לעזור לחברים שלי". מי שגיבה את ניימאר היה המאמן טיטה, שאמר על התקרית: "אני ראיתי בדיוק מה קרה שם, תסתכלו על הווידאו, ואז גם אתם לא תוכלו להגיד שום דבר".

רויטרס

גם שחקן מקסיקו מיגל לאיון התרגז מהתגובה המוגזמת של ניימאר לתקרית. "זה כדורגל", אמר המקסיקני, "אם הוא לא רוצה שייגעו בו, כדאי שילך לעשות משהו אחר... הוא יותר מתעסק בלשכב. אם הוא רוצה לשכב, שיילך הביתה לישון. הוא היה על הדשא, ונגעתי בו כי רציתי את הכדור. אני מכיר טוב את הכישרון שלו, אבל אני מכיר גם את הטריקים שלו. כולנו מכירים את ניימאר, הוא רוצה להיות הדמות הראשית בהצגה, זה ברור.

"כל מי שראה את המשחק יודע על מה אני מדבר. ככה הוא. זאת האישיות שלו. צריך להשאיר את זה בצד, ולאחל לו רק טוב. הוא שחקן עם המון כישרון, אבל נקווה שיום אחד הוא ישקיע רק כדי לשחק יותר. האמת היא שהוא יהיה שחקן ספקטקולרי אם רק יקדיש את עצמו למשחק הכדורגל ולא... לדברים אחרים. יכול להיות שהוא היה לחוץ, וזו הייתה הדרך שלו להיפטר מהלחץ".

עולם הכדורגל הגיב גם הוא להתנהלות של ניימאר, כשפרשן BBC קונור מקנמארה אמר אתמול במהלך השידור של המשחק של ברזיל ש"נייימאר מקפץ פה כאילו קרוקודיל נשך אותו, כאילו הוא איבד צלע". גארי ליניקר אמר עליו ש"הוא הכדורגלן עם סף הכאב הכי נמוך בעולם". הפרשן והמאמן מרטין אוניל אמר על ניימאר ש"התגובה שלו היא פאתטית. פשוט פאתטית.... לא הייתי רוצה לראות אותו יוצא מחדר הרופא אחרי שקיבל זריקה נגד שפעת". אלן שירר אמר על ניימאר ש"זה פשוט פאתטי. אין שום ספקות בנוגע ליכולות שלו, הוא שחקן מדהים. אבל פאתטי לראות אותו נשכב ככה ביגון. למה הוא מרגיש צורך לעשות את זה?".

אגב, כל זה לא מונע מלהציב את נבחרת ברזיל כמועמדת הבכירה לזכות במונדיאל. ברזיל מקבל את היחס 1:3, בעוד צרפת אחריה עם 2:7, בלגיה עם 1:5, ואחריהן אנגליה (1:6), קרןאטיה (1:14), אורוגוואי (1:20), קולומביה (1:20), רוסיה (1:33), ושוויץ ושבדיה (1:40).

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully