וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה מסוחררת, שירר טוען: "הוכחנו למה אנחנו יכולים לזכות במונדיאל"

אחרי "שבירת הקללה" והניצחון בפנדלים על קולומביה, בממלכה שוב משתגעים לקראת רבע הגמר. שירר: "מדהים כמה רחוק יכול לקחת אותך אופי". וגם: נחשף "הסוד" שהוסתר בבקבוק של פיקפורד, נמשכת המלחמה במראדונה

רויטרס

אנגליה ממשיכה להסתחרר מהמונדיאל. הנבחרת האנגלית תפגוש בשבת הקרובה (17:00, כאן11) את שבדיה ברבע גמר הגביע העולמי ברוסיה, וכצפוי בממלכה, המדינה מתרגשת מההצלחה ונסחפת מהניצחונות. העובדה שאנגליה שברה את הקללה והצליחה לנצח את קולומביה בפנדלים, אחרי שרשרת ארוכה של הפסדים בבעיטות הכרעה, גרמה לאופוריה במדינה.

היום הפרשן ושחקן העבר אלן שירר פרסם טור ב-BBC שכותרתו היא "אנגליה הוכיחה למה אנחנו יכולים לזכות במונדיאל הזה". לדבריו, "אנגליה היא כנראה שלא הנבחרת הכי כישרונית בטורניר אבל הראינו מול קולומביה למה יש לנו הזדמנות גדולה לזכות. אולי אנחנו בנחיתות מבחינת יכולת, אבל אנחנו מפצים על זה עם רוח קבוצתית נהדרת ואופי חזק, ומדהים כמה רחוק זה יכול לקחת אותך. כמו שראינו בערב הבלתי נשכח של שחקניו של גארת' סאוטגייט במוסקבה, ההבדל בין הצלחה לכישלון בכדורגל הוא אופי.

"היו לנו נבחרות יותר מוכשרות בטורנירים קודמים, אבל מבחינת היחידה, כנראה שלא הייתה לנו חבורה כזאת. זה מה שהופך את הנבחרת הזאת לשונה: אנגליה היא נבחרת צעירה, אנרגטית ומרגשת, ויש לה גישה נהדרת. אני גאה במה שהיא עשתה עד עכשיו ברוסיה, ומצפה בקוצר רוח למשחק הבא".

עוד בנושא

התיקון של סאות'גייט: כך התגברו המאמן ונבחרת אנגליה על קללת הפנדלים
בפרלמנט, ברחובות, באולפני הטלוויזיה: אנגליה חוגגת ויוצאת מגדרה
סוון גוראן אריקסון מזהיר: "יותר קל להבקיע נגד ברזיל מאשר נגד שבדיה"

הארי קיין (מימין), קירן טריפייר קופצים על השוער ג'ורדן פיקפורד נבחרת אנגליה. רויטרס
האופוריה יצאה מפרופורציות? שחקני נבחרת אנגליה/רויטרס

כמו כן, באנגליה עדיין עוסקים בניצחון בפנדלים על קולומביה, ומנתחים את ההצגה של השוער ג'ורדן פיקפורד. ב"סאן" טוענים ש"הסוד" של השוער טמון בפתק שהוצמד לבקבוק המשים שלו, שבו נכתב לאיזו פינה נוהג לבעוט כל שחקן קולומביאני. פיקפורד, 24, החביא את הבקבוק מתחת למגבת.

עוד באותו נושא

בפרלמנט, ברחובות, באולפני הטלוויזיה: אנגליה חוגגת ויוצאת מגדרה

לכתבה המלאה
בקבוק המים של ג'ורדן פיקפורד שוער נבחרת אנגליה (צילום מסך). מערכת וואלה! NEWS
בקבוק המים של ג'ורדן פיקפורד שוער נבחרת אנגליה (צילום מסך)/מערכת וואלה! NEWS

אנגליה נגד מראדונה

בנוסף, באנגליה ממשיכים לעסוק בפרשיות השונות של דייגו מראדונה. אתמול מראדונה תקף את השופט האמריקאי של המשחק בין אנגליה לקולומביה, וטען שהוא "גנב" מקולומביה את הניצחון. "ראיתי שם גניבה אגדית", אמר מראדונה על הניצחון האנגלי, "אני מתנצל בפני קולומביה, האנשים שם צריכים לדעת שההדחה היא לא באשמת השחקנים. האשם הוא האיש שאחראי מי ישפוט. בנאדם כמוהו לא צריך להיות אחראי על משחק כל כך חשוב. עם כל הכבוד, פיירלואיג'י קולינה, שמשבץ את השופטים, הוא רע מאוד. הוא חייב להתנצל בפני הקולומביאנים".

לדברי מראדונה, "אמרתי לנשיא פיפ"א אינפנטינו שאם הייתי עובד שם, הייתי משנה הכל. חייבת להיות שקיפות. בגלל זה לא הלכתי לעבוד שם. השופט הזה (האמריקאי) יודע הרבה על בייסבול, אבל אין לו מושג בכדורגל. פעמיים שחקני קולומביה ביקשו VAR, ולא קיבלו".

מראדונה נמצא במונדיאל על תקן "שגריר של פיפ"א", ועל סמך התואר הזה זכאי מהארגון לעשרת אלפים יורו ליום. זה לא מונע ממנו לבקר את פיפ"א ולספק מספר תקריות, כולל עישון באצטדיון, הנפת אצבע משולשת ושלל תקריות מביכות. פיפ"א הגיבה להאשמות של מראדונה: "בזמן שפיפ"א עושה הכל על מנת לשמור על פייר פליי, הגינות וכבוד בגביע העולמי - הצטערנו מאוד לשמוע הצהרות כאלה משחקן שכתב חלק מההיסטוריה של המשחק. ההערות שלו הן לא הולמות, ולגמרי לא מבוססות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully