וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דשאן: "כמו נגד ארגנטינה, עשינו משהו גדול והתעלנו על עצמנו"

מאמן נבחרת צרפת התמוגג מהיכולת של שחקניו אחרי ה-0:2 המוחץ מול אורוגוואי. עם זאת הודה: "עדיין חסר לנו ניסיון". השוער הוגו לוריס: "הראנו אופי. נשארו לנו רק עוד שני משחקים". וגם: המספרים הנהדרים של גריזמן

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן >

עוד בנושא
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מונדיאל 2018: צרפת ניצחה 0:2 את אורוגוואי ועלתה לחצי הגמר
שבדיה - אנגליה: סאותג'ייט יודע ש"נפגוש יריבה חזקה שלא מקבלת מספיק קרדיט"

נבחרת צרפת העפילה הערב (שישי) לחצי גמר המונדיאל לראשונה מאז שנת 2006. זאת לאחר שגברה 0:2 על אורוגוואי משערים של רפאל וראן ואנטואן גריזמן. בשלב הבא תתמודד נבחרת הטריקולור מול המנצחת במפגש המעניין בין בלגיה לברזיל.

עוד בנושא
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
צרפת ניצחה 0:2 את אורוגוואי ועלתה לחצי גמר המונדיאל
שבדיה - אנגליה: אנדרסון מזהיר ש"קל לנתח אותנו, אבל קשה לנצח"

דידייה דשאן, מאמן נבחרת צרפת. רויטרס
בדרך לזכייה במונדיאל גם כמאמן? דידייה דשאן/רויטרס

תגובות

המאמן דידייה דשאן אמר בסיום: "אני מאושר וגאה מאוד, הגיע לנו. עשינו משהו גדול נגד ארגנטינה והערב התעלינו שוב. עדיין חסר לנו ניסיון, היה אפשר לראות את זה, אבל החבורה הזו כל כך נדיבה. אנחנו בין ארבע האחרונות בגביע העולם ואני גאה מאוד בשחקנים וגאה להיות צרפתי. לא היה קל לצאת מהענן ששקענו בו אחרי ארגנטינה. כעת נחכה ליריבה, לא משנה לי מי זו תהיה. יצאנו מפה בלי פציעות וצהובים וזה הכי חשוב, וכעת גם מטוידי ישוב".

השוער הוגו לוריס הוסיף: "זה רגע נהדר. הצלחנו להתעלות כשנדרשנו לכך, למרות שהיה משחק מסובך, וזה מוכיח את האופי שלנו. היו הרבה מאבקים והחבר'ה היו אדירים". על ההצלה האדירה שלו, שמנעה מקאסרס לכבוש במצב של 0:1, אמר: "זו הייתה פעולה חשובה במשחק כי לא רצינו לתת להם לחזור. אנחנו צריכים להמשיך באותה דרך, נותרו עוד שני משחקים".

אנטואן גריזמן שבישל את השער הראשון וכבש את השני הוסיף: "אורוגוואי זו קבוצה קשה. שמזכירה לי את הקבוצה שלי אתלטיקו מדריד שבה כולם עובדים קשה בהתקפה ובהגנה. אני אוהב את התרבות האורוגוואית ומכבד אותה. אני לא חושב שסגנון המשחק שלנו מקובע. אנחנו מתבוננים במה שקורה במשחק ופועלים לפי ההתפתחויות. כשהכדור אצלי אני מנסה להניע אותו למקום שבוא אני חושב שהוא צריך להיות".

שחקן נבחרת צרפת רפאל וראן כובש. רויטרס
ראש הזהב. רפאל וראן כובש/רויטרס

מספרים

*זוהי ההעפלה השישית של צרפת לחצי גמר המונדיאל. בפעמים הקודמות הטריקולור עשו זאת ב-1958, 1982, 1986, 1998 ו-2006. רק לשלוש נבחרות יש מאזן טוב יותר בגביע העולמי (גרמניה 12 הופעות, ברזיל 8, איטליה 7).

*רפאל וראן כבש את שערו השלישי עבור הטריקולור. כולם היו בנגיחה. השער האחרון של הבלם עבור הנבחרת היה אי שם במרץ 2015 במשחק נגד ברזיל.

*וראן הפך לצרפתי הראשון שכובש ברבע גמר המונדיאל מאז תיירי הנרי שמצא את הרשת של ברזיל ב-2006.

*אנטואן גריזמן הוא הצרפתי הראשון שכובש ומבשל במשחק בשלב נוקאאוט של המונדיאל מאז פטריק ווירה שעשה את זה נגד ספרד במונדיאל 2006.

*אנטואן גריזמן כבש שבעה שערים בששת המשחקים האחרונים בשלבי הנוקאאוט של טורנירים גדולים (מונדיאל ויורו).

*שש הבעיטות האחרונות של צרפת למסגרת במשחקי המונדיאל מצאו את הרשת

*צרפת היא הנבחרת השנייה שניצחה שלוש נבחרות דרום אמריקאיות באותו טורניר (פרו, ארגנטינה ואורוגוואי). קדמה לה רק הולנד ב-1974.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully