וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר טבארס: "נבחרות גדולות יותר הודחו לפנינו. בואו לא נעשה מזה דרמה"

מאמן אורוגוואי בן ה-71 ניסה לשמור על אופטימיות לאחר ההדחה ברבע הגמר: "נתנו הכול, אבל הצרפתים היו יותר טובים". השוער מוסלרה על הטעות בשער השני: "רציתי להדוף את הכדור אבל פספסתי"

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן >

עוד בנושא
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מונדיאל 2018: צרפת ניצחה 0:2 את אורוגוואי ועלתה לחצי הגמר
שבדיה - אנגליה: אנדרסון מזהיר ש"קל לנתח אותנו, אבל קשה לנצח"

נבחרת אורוגוואי הייתה עד היום (שישי) אחת הנבחרות המלהיבות והטובות של המונדיאל הנוכחי. אבל ברגע האמת הסלסטה קרסו, לא הצליחו לתת פייט ראוי לנבחרת צרפת, הרימו דגל לבן ונכנעו 2:0. עכשיו הנבחרת הדרום אמריקאית צריכה לחשב מסלול מחדש ולחזור הביתה עם תחושה של אכזבה.

המאמן אוסקר טבארס אמנם הצהיר בסיום המשחק כי לא יודע אם ימשיך בתפקידו באיטליה כבר דווח כי הוא לא ימשיך להדריך את הסלסטה. אגב, השוער פרננדו מוסלרה שביצע טעויות קריטיות במהלך המשחק חווה השבוע שתי טרגדיות אישיות כשאיבד גם את סבתו וגם את דודו.

אוסקר טבארס, מאמן נבחרת אורוגוואי. רויטרס
יש אתגרים חדשים. טבארס/רויטרס

תגובות

מאמן נבחרת אורוגוואי אוסקר טבארס ניסה לשמור על קור רוח בסיום ואמר: "החלום שלנו הגיעו לקיצו. אבל העובדה שהמונדיאל נגמר לא אומרת שלא נוכל להצליח בקופה אמריקה. יש לנו חלומות חדשים שאותם ננסה להגשים. אנחנו עצובים אבל אנחנו חייבים להתקדם. הרבה מדינות מהטופ של הכדורגל. בואו לא נעשה דרמה מהעניין".

על המשחק עצמו אמר המאמן בן ה-71: "עשינו מאמץ פיזי אדיר אבל לא הצלחנו לחזור. השער הראשון שהם כבשו היה משמעותי מאוד. דיברנו במחצית על מה שצריך לעשות כדי לחזור אבל זה לא עבד. הבחורים שלי נתנו הכול, אבל צריך להודות שצרפת הייתה יותר טובה". על המשך דרכו בנבחרת אמר טבארס: "אני לא מכיר מקרים בהם המאמן הוא זה שקובע מי ידריך את הנבחרת. זה לא תלוי בי. לי יש חוזה".

הקפטן דייגו גודין הוסיף: "אני גאה בחברים שלי לנבחרת. אנחנו כאלו שנותנים הכול על המגרש. פרננדו הוא שוער נהדר. כל אחד עושה טעויות. במצבים אחרים הוא הציל אותנו".

מוסלרה עצמו התייחס לטעות שלו בעשר השני ואמר: "רציתי להדוף את הכדור ביד אבל פספסתי והוא נכנס פנימה. אני חייב התנצלות לעם האורוגוואי. מה שקרה אמור לבגר אותי".

שוער נבחרת אורוגוואי פרננדו מוסלרה סופג. רויטרס
פרננדו מוסלרה רואה את הכדור חודר לרשת/רויטרס

מספרים

*עד המשחק הערב אורוגוואי הפסידה רק משחק אחד מתוך שמונת האחרונים מול צרפת (3 ניצחונות לסלסטה ו-4 תוצאות תיקו).

*אורוגוואי לא ניצחה את 17 המשחקים האחרונים שלה בגביע העולמי בהם נקלע לפיגור של 0:1 (3 תוצאות תיקו ו-14 הפסדים). הפעם האחרונה בה נחלצה מפיגור שכזה הייתה ב-1966 דווקא במפגש מול נבחרת צרפת אותו ניצחו הסלסטה 1:2.

*אדינסון קבאני ולואיס סוארס לא פתחו יחדיו במשחק רשמי של נבחרת אורוגוואי לראשונה מאז מרץ 2017, אז הסלסטה הפסידו 1:4 לברזיל.

*לראשונה בהופעותיו בגביע העולמי (13) לואיס סוארס לא הצליח לגעת בכדור ברחבת היריבה.

*רק הלמוט שן הגרמני ניהל יותר משחקי מונדיאל בנבחרת אחת (25) מאשר וושינגטון טבארס שהדריך את אורוגוואי ב-20 משחקים בגביע העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully