וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר שבור: "קשה למצוא את הכוח לרצות לשחק כדורגל", במקסיקו עוקצים

כוכב נבחרת ברזיל עזב אחרי ההדחה "כמו כוכב", והודה בפוסט: "זה הרגע העצוב בקריירה שלי". במקסיקו נקמו עם שער עיתון מלגלג, טיטה דווקא מחמיא לניימאר: "חזר טוב משציפיתי"

רויטרס

על פניו, אמור היה זה להיות המונדיאל של ניימאר. כן, כוכבה הגדול של נבחרת ברזיל התאושש מפציעה, אך חבריו נראו חזקים, מאוחדים ומוכשרים מתמיד כדי לחפות עליו עד רגעי ההכרעה - שם, אמור היה חלוץ פריס סן ז'רמן לקחת אחריות, ולסדר לנבחרתו גביע עולמי ראשון מאז 2002.

אלא שזה לא קרה. אמש (שישי), כמו במרבית המונדיאל הזה, ניימאר סיפק יותר צלילות והצגות משערים ובישולים. ההגנה הבלגית חנקה את כוכב הסלסאו, שבקושי איים על השער של טיבו קורטואה, וכשזה כן קרה, השוער גבה הקומה היה שם כדי להציל.

הבוקר ניימאר עזב את רוסיה ונראה עוזב את המלון, כשהוא אוחז בתיק שהתקשורת העולמית דיווחה בהנאה ששוויו מוערך ב-1000 יורו. מי שהתמוגגו במיוחד מההדחה של ניימאר וברזיל היו המקסיקנים. כזכור, ברזיל הדיחה את מקסיקו בשמינית הגמר, ובסיום ניימאר אמר "מקסיקו דיברו הרבה לפני המשחק, עכשיו הם נוסעים הביתה". היום השער של העיתון המקסיקני "RECORD" הציג תמונה של ניימאר עטוף בסרטים שעליהם כתוב "שביר", עם הכותרת "ניימאר הולך הביתה, סע בזהירות". גם שחקן נבחרת מקסיקו אנדרס גוארדראדו העלה פוסט לאינסטגרם וכתב "אז מי הולך הביתה עכשיו?".

ניימאר עוזב את רוסיה. AP
כוכב עם תיק מוזהב. ניימאר עוזב/AP

ניימאר העלה פוסט שבו התייחס להדחה: "אני יכול להגיד שזה הרגע הכי עצוב בקריירה שלי, הכאב גדול מאוד כי ידענו שזה אפשרי, ידענו שיש לנו את כל התנאים להגיע רחוק, לעשות היסטוריה... אבל זה לא היה הזמן שלנו. קשה למצוא את הכוח לרצות לשחק כדורגל שוב, אבל אני בטוח שאלוהים ייתן לי את הכוח להתמודד עם הכל, כך שלעולם לא אפסיק להודות לאל, גם בהפסדים... כי אני יודע שהדרך שלו נבונה יותר משלי. אני מאושר להיות חלק מהנבחרת הזאת, אני גאה, החלום שלנו נשבר אבל החלום שלנו לא יצא לנו מהלב ומהראש".

אגב, מאמן נבחרת ברזיל טיטה הגן על ניימאר אחרי ההדחה ואמר על כוכבו, שחזר מפציעה שהשביתה במשך חודשים ארוכים לפני המונדיאל: "ראינו שהייתה התפתחות ברורה בכל הנוגע ליכולת שלו. לפני המשחק מול מקסיקו דיברתי ואמרתי לו 'אתה כבר 100 אחוז'. הכדרור, המהירות, הדהירה. הוא חזר הרבה יותר טוב משציפיתי. הוא כישרוני, ומהיר מאוד. מבחינת ביצוע תחת לחץ ומהירות, אף אחד במונדיאל לא מתקרב אליו".

עוד באותו נושא

ברזיל שוב בוכה, פאוליניו: "זה קשה יותר מה-7:1 מול גרמניה"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully