וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה: "אין הבדלים גדולים בין אנגליה ושבדיה"

שחקן העבר האגדי ניתח את רבע הגמר (17:00, כאן11): "מול שבדיה הגבהות לא יעבדו". פרדיננד: "אנחנו במצב נהדר, צריך להיזהר משאננות". וגם: ההתערבות בין זלאטן ודייויד בקהאם

רויטרס

רגע האמת של נבחרת אנגליה יגיע הערב (שבת, 17:00, כאן11), כשנבחרת שלושת האריות תפגוש את שבדיה בניסיון להעפיל לחצי גמר המונדיאל בפעם השלישית בתולדותיה, והראשונה מאז 1990. קל זה לא יהיה, כמובן. שימו לעשרת המפגשים האחרונים בין הנבחרות:

2012: שבדיה - אנגליה 2:4
2012: שבדיה- אנגליה 3:2
2011: אנגליה - שבדיה 0:1
2006: שבדיה - אנגליה 2:2
2004: שבדיה - אנגליה 0:1
2002: אנגליה - שבדיה 1:1
2001: אנגליה - שבדיה 1:1
1999: אנגליה - שבדיה 0:0
1998: שבדיה - אנגליה 1:2
1995: אנגליה - שבדיה 3:3

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
שבדיה - אנגליה: סאותג'ייט יודע ש"נפגוש יריבה חזקה שלא מקבלת מספיק קרדיט"

מאמן נבחרת אנגליה לשעבר סוון גוראן אריקסן השבדי אמר: "שבדיה הפתיעה את כולם, אבל לא צריך להיות מופתעים בהתחשב ביכולת שלהם במוקדמות. איטליה לא הבקיעה מולם ב-180 דקות. אין לנו את זלאטן יותר, אין לנו את מסי ורונאלדו וניימאר וראחים סטרלינג, אבל השבדים הללו עובדים יחדיו, עבודת הצוות מדהימה, היא מהטובות בעולם".

עוד באותו נושא

שבדיה - אנגליה: סאותג'ייט יודע ש"נפגוש יריבה חזקה שלא מקבלת מספיק קרדיט"

לכתבה המלאה

כותרת הדיילי מירור

כותרת הטיימס - איך לפצח את שבדיה, כאילו היתה ארון איקאה

כותרת האקספרס ספורט

דייגו מראדונה ניתח את ההתמודדות עבור התקשורת ההודית וכתב: "אין הרבה פערים ביניהן. על הנייר אולי אחת נראית חזקה יותר מהאחרת, אבל על כר הדשא זה לא ככה. לאנגליה יש נבחרת מאוזנת וממושמעת, רוב השחקנים שם צעירים ואין עדיין כוכבים גדולים. הדבר הטוב הוא שכולם שם חולמים להיות כאלה. הם כבר עשו משהו שאף נבחרת אנגלית לא עשתה - לנצח בפנדלים. תחת גארת' סאות'גייט הם משחקים כדורגל יפה ומהנה.

"נגד פנמה וטוניסיה זה עבד להם לתקוף דרך האגפים, אבל לא מול קולומביה, וגם לשבדיה יש שחקני הגנה גבוהים, כך שכדורי גובה לרחבה לא ממש יעבדו. סאות'גייט יצטרך לחשוב על טקטיקה אחרת כדי להפתיע את היריבה. לא יהיה קל לאנגלים. אלא אם הם יבקיעו שער מוקדם, שבדיה בוודאי תתגונן ותנסה לצאת למתפרצות".

ריו פרדיננד, שחקן העבר שמפרשן כיום עבור BBC, אמר: "שיחקתי בעבר נגד ברזיל הגדולה של רונאלדו, רונאלדיניו וריבאלדו, ורמת הציפיות היתה אחרת. הדינמיקה השתנתה כיום. כעת השחקנים שלנו מגיעים למשחק מול שבדיה כשהציפיה של כל האומה היא לנצח. אנחנו במצב נהדר אבל צריך להיזהר משאננות".

ומה תגידו על הציוץ הנפלא הזה?

שימו לב להתערבות של זלאטן איברהימוביץ' עם דייויד בקהאם. "אם אנגליה מנצחת אני קונה לך ארוחת ערב איפה שתרצה בעולם, אם שבדיה מנצחת אתה קונה לי מה שארצה באיקאה, אוקיי?" צייץ השבדי. בקהאם הגיב: "אם שבדיה תנצח אקנה לך מה שתרצה באיקאה לאחוזה שלך בלוס אנג'לס, אבל אם אנגליה מנצחת, אתה צריך להגיע למשחק בוומבלי עם כובע שלנו ולאכול פיש&צ'יפס במחצית".

זלאטן מאחל הצלחה לחבריו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully