וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברזיל יודעים: "זה ממש עצוב לראות מה ניימאר עובר"

אחרי שהפך לבדיחה של המונדיאל, ואחרי שהודח עם ברזיל ברבע הגמר והודה ש"זה היום הקשה בחיי", מנהל הנבחרת חושף את האמת ומסביר למה "זה לא קל להיות ניימאר". וגם: מתקפה גזענית על פרננדיניו, סערה ציבורית בבלגיה

רויטרס

ניימאר הודה אתמול (שבת) שההפסד של נבחרת ברזיל לבלגיה ברבע גמר המונדיאל היה "הרגע הכי קשה בקריירה שלי". ניימאר הגיע לטורניר ככוכב הבלתי מעורער של ברזיל בניסיון להוביל אותה לזכייה נוספת בטורניר, אבל הסלסאו נכנעו לבלגים 2:1 במשחק נהדר, וניימאר נאלץ לחזור הביתה מאוכזב, אבל גם מושפל, אחרי שלאורך כל הטורניר הפך לבדיחה בקרב אוהדי הכדורגל בעקבות התגובות המופרזות שלו על כר הדשא.

עוד בנושא
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ניימאר שבור: "קשה למצוא את הכוח לרצות לשחק כדורגל"
במקסיקו עוקצים את ניימאר, שהפך שוב לבדיחה ברשת
ברזיל שוב בוכה, פאוליניו: "זה קשה יותר מה-7:1 מול גרמניה"

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
לא מספק. ניימאר/רויטרס

מי שיצא להגנתו היה מאמן נבחרת ברזיל טיטה, שהחמיא לניימאר וציין כמה מרשים היה הקאמבק שלו למגרשים אחרי הפציעה, אבל גם אדו גאספר, מנהל הנבחרת, הביע תמיכה בכוכב הגדול. "תמיד אמרתי, מהיום הראשון שהתחלתי את הקשר שלי ניימאר - שזה לא קל להיות ניימאר", אמר אדו, "קשה מאוד להיות ניימאר. הוא בחור ש... הוא כבר לא בחור, סליחה, הוא ספורטאי שכבר לא ילד וראוי לכל המחמאות על מה שהוא עבר לפני המונדיאל.

"אנשים שוכחים כמה זמן הוא נעדר בגלל הפציעה שלו, מה הוא עשה כדי לשחק בטורניר הזה, כמות הדקות שנאלץ לשחק בטורניר הזה כשהוא לא במיטבו פיזית, זה שחקן שלא שיחק חודשים ארוכים ואז עבר כמה שבועות ספורים של הכנה ואימונים לפני המונדיאל.

"אם הוא מחייך, מבקרים אותו ומהללים אותו. אם הוא בוכה, מבקרים אותו ומהללים אותו. אם הוא לא מדבר עם התקשורת, מבקרים אותו ומהללים אותו. בגלל זה ממש לא קל להיות ניימאר.

"זה הכדורגלן שהיו לו הכי מעט דרישות מאיתנו. הוא התאים את עצמו לכל הנורמות שלנו, הוא לא ביקש שום דבר כמו שכתבו עליו בתקשורת, הוא לא ביקש שאבא שלו יהיה במלון איתנו, או שהוא יהיה במלון אחר. לפעמים זה ממש עצוב לראות מה השחקן הזה עובר, זה ממש לא קל".

מאמן נבחרת ברזיל לשעבר לואיס פליפה סקולארי התייחס גם הוא בסוף השבוע לניימאר, ואמר עליו שהוא לעולם לא ישתווה לפלה: "בברזיל אנחנו יודעים מי זה ניימאר ומי זה פלה. אנחנו יודעים שיש רק פלה אחד, ושלעולם לא יהיה עוד אחד כמוהו. אין לו יורש. אף אחד לא ישתווה לו".

עוד באותו נושא

ניימאר שבור: "קשה למצוא את הכוח לרצות לשחק כדורגל", במקסיקו עוקצים

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ברזיל פרננדיניו כובש שער עצמי. רויטרס
לא סולחים. פרננדיניו/רויטרס

* עוד אצל הסלסאו: בברזיל מדווחים על תגובות אלימות וגזעניות נגד פרננדיניו, קשר הנבחרת שכבש שער עצמי מול בלגיה. בברזיל מדווחים כי ברשתות החברתיות ובחשבונות הפרטיים של פרננדיניו הופיעו שורה ארוכה של קללות גזעניות וביטויי איבה נגד הקשר.

פלה מביע תמיכה: "כל מסע מביא ניסיון"

ניימאר זכה ללגלוג גם בבלגיה: ראש עיריית בריסל פיליפ קלוסה צייץ תמונה של הפסל הבלגי המפורסם של הילד המשתין שמטיל את צרכיו על ניימאר וכתב "לא צריך להוסיף". לאחר מכן גם תאו פרנקן, מזכיר משרד ההגירה וחבר פרלמנט בלגי, צייץ את אותה תמונה פוגענית. הציוצים עוררו סערה בבלגיה, וגררו תגובות רבות. עיתונאי בלגי ענה לפרנקן: "יש שתי דרכים בחיים: להשתתף בהשפלת האחר, או ליהנות מהשמחה של הנבחרת המנצחת. אני בחרתי". פרנקן ענה לו: "יש שתי דרכים בחיים: או הומור, או קנאה ומרמור. אני בחרתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully