וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמעות של אושר ברחבי אנגליה: "הגביע חוזר הביתה"

כריס וודל התפרק, אלן שירר השתולל, פיקפורד ומגווייר הוכתרו כגיבורים, והפרשנים בטוחים: "תמיד היינו אלופי העולם בדיבורים, אבל הפעם זה באמת הולך לקרות". הממלכה בטירוף, צפו בחגיגות

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אוהדי אנגליה חוגגים לתוך הלילה ברוסיה

שחקני עבר, פרשנים, אוהדים ועיתונאים כאחד - כולם באנגליה משוכנעים הבוקר (ראשון) שהגביע העולמי סוף סוף "חוזר הביתה". בלילה שלאחר הניצחון 0:2 על שבדיה וההעפלה לחצי גמר המונדיאל לראשונה מאז 1990, הממלכה בטירוף חושים. הסלוגן "It's Coming Home", שבעקבות כישלונות העבר של אנגליה במונדיאל נראה נלעג ויומרני, הפך למנטרה של הטורניר במונדיאל הנוכחי, בו אנגליה מוכיחה שבאמת אפשר לפנטז על זכייה בגביע העולמי אחרי שנים של מפלות.

האופוריה לא פסחה כאמור גם על שחקני העבר הבכירים, שרבים מהם ממלאים תפקידים שונים בערוצי הטלוויזיה והרדיו. כריס וודל, אחד הגיבורים הטרגיים של אנגליה בחצי גמר מונדיאל 1990, שהחמצת הפנדל שלו רדפה אותו במשך שנים, פרץ בבכי עם שריקת הסיום.

"אני לא חושב שתהיה לנו הזדמנות טובה יותר לזכות בגביע העולמי", אמר בגרון חנוק שחקן העבר, כיום פרשן ברדיו BBC. "אנגליה היא האומה הטובה ביותר בעולם בדיבורים, אבל הפעם באמת יש לנו צ'אנס נדיר. אני מתחרט עד היום על כך שלא זכינו בגביע ב-1990, כי היינו טובים מספיק. ועכשיו יש לנו שוב נבחרת טובה מספיק. חבר'ה, אל תבזבזו את ההזדמנות הזו. רק לא שוב".

עוד בנושא

לראשונה מאז 1990: אנגליה בחצי גמר המונדיאל עם 0:2 על שבדיה
מגווייר: "מקווה שנחזיר את התואר הביתה", עלי: "חייבים להאמין"
אנגליה מול קרואטיה ברביעי בלוז'ניקי, בלגיה מול צרפת בשלישי

אוהדי נבחרת אנגליה חוגגים. רויטרס
הגביע העולמי כבר בידם. אוהדי אנגליה חוגגים/רויטרס
אוהדי נבחרת אנגליה חוגגים. רויטרס
אוהדי נבחרת אנגליה חוגגים/רויטרס
אוהדי נבחרת אנגליה חוגגים. רויטרס
אוהדי נבחרת אנגליה חוגגים/רויטרס

אנגליה מצליחה לכבוש את הלבבות בממלכה בין היתר בזכות הזהות הייחודית שלה. אחרי שנים בהן נבחרת שלושת האריות הייתה מלאה בכוכבים, הפעם גיבוריה הם אלמוניים יחסית, ואמש זה בא לידי ביטוי בצורה מושלמת עם שניים מהשחקנים האהודים ביותר בנבחרת - הארי מגוויר שכבש, וג'ורדן פיקפורד שכיכב בין הקורות.

אלן שירר אמר ש"פיקפורד מציג יכולת כמעט מושלמת במונדיאל הזה", ריו פרדיננד חיזק ואמר ש"הצלות גדולות מנצחות משחקים גדולים, ופיקפורד מראה שיש לו את כל החבילה. גם כישרון, גם אופי, גם מנהיגות". בנוגע למגווייר אמר פרדיננד ש"היום הוא הפך לחלק אינטגרלי מהנבחרת, לפיסה שאי אפשר להתעלם ממנה בפאזל המרגש הזה".

גיבור נוסף הוא כמובן גארת' סאות'גייט, שהתגלגל למשרת המאמן של הנבחרת כמעט בטעות וכעת הפך לגיבור לאומי. הבוקר מפרסם ה"סאן" שבעקבות ההצלחה המסחררת סאות'גייט ימשיך בנבחרת לקדנציה נוספת לפחות עד אחרי המונדיאל הבא, עם חוזה חדש ומשודרג, זאת למרות עניין רב שהוא מעורר אצל קבוצות בממלכה.

קייל ווקר מזמזם: It's Coming Home

אלן שירר גנב את ההצגה עם חגיגת ניצחון משונה למדי

כריס וודל פורץ בבכי בשידור חי ברדיו

גם גארי ליניקר כבר מפנטז

איאן רייט מצטרף לחגיגה

הכפיל של גארת' סאות'גייט תופס כותרות

ממלכה שלמה באופוריה

ויש גם זוכה בפרס האוהד המוגזם של אמש

אפילו רפא נדאל תוהה האם הגביע חוזר הביתה

וגם לפיטר קראוץ' יש כבר הימור, כמובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully